استاندار قزوین گفت: برای فعالیت در عرصه فرهنگ به مدیرانی جسور و قاطع و با برنامه نیاز داریم تا به اهداف خطیر پیش بینی شده دست یابیم.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، عبدالمحمد زاهدی استانداری قزوین در مراسم معارفه مدیرکل جدید فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گفت: فعالیت در عرصه فرهنگ جسارت می‌خواهد و کسانی که وارد این عرصه می‌شوند لازم است از شجاعت و جسارت لازم برخوردار باشند و با برنامه حرکت کنند تا به نتیجه برسند.

زاهدی  یادآورشد: قزوین با داشتن مفاخر فرهنگی، دینی، هنری در رشته‌های مختلف تعزیه، موسیقی، تئاتر، خوشنویی، نقاشی، هنر آئینی می‌تواند در عرصه ملی و حتی جهانی حرف‌های زیادی برای گفتن داشته باشد، اما زیرساخت‌های فرهنگی در آن ضعیف است و هنوز هنرمندان استان از داشتن یک سالن آبرومند نمایش و گالری‌های مناسب بی بهره اند که باید این کمبود جبران شود.

زاهدی اظهارداشت: باید همه دستگاه‌های اجرایی و فرهنگی زمینه سازی کنند تا زیرساخت‌های فرهنگی شکل گرفته و تقویت شود.

زاهدی افزود: باید بپذیریم که نتوانسته ایم به حوزه فرهنگ سرو سامان خوبی دهیم، اما در این میان نقش رسانه‌ها نیز مهم و تاثیرگذار است و امیدواریم فعالان رسانه در این زمینه تلاش بیشتری کنند.

در ادامه ضمن تقدیر از خدمات سه ساله علی اکبر اسکندری نژاد، حجت الاسلام سید مهدی حسینی به عنوان مدیرکل جدید فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین معرفی شد.

انتهای پیام/ک

مراسم معارفه مدیرکل جدید فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.