مدیر کل کمیته امداد استان کرمانشاه گفت : کمک‌های اهدایی به جشن نیکوکاری در سطح آموزشگاه‌ها با صلاحدید مربیان و اولیای مدارس بین نیازمندان توزیع خواهد شد .

به گزارش خبرنگار   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،حسین خدرویسی مدیر کل کمیته امداد استان کرمانشاه در جشن نیکوکاری که به صورت نمادین در دبیرستان رضوان کرمانشاه برگزار شد ضمن نواختن زنگ نیکوکاری با بیان اینکه کمک‌های اهدایی به جشن نیکوکاری در سطح آموزشگاه‌ها با صلاحدید مربیان و اولیای مدارس بین نیازمندان توزیع خواهد شد، گفت : کمک‌های جمع آوری شده در مدارس با مبلغ بیشتری به عنوان کمک از سوی کمیته امداد به این مدارس بازگردانده می‌شود.

وی گفت : هم اکنون ۲۰۰ هزار نفر تحت حمایت کمیته امداد هستند که از این تعداد ۴۵ هزار نفر زن سرپرست خانوار، ۱۰۰ هزار نفر دختر بازمانده از تحصیل و ازدواج و بیش از ۱۵ هزار نفر دانش آموز و دانشجوی نیازمند هستند.

حسین خدرویسی یادآور شد: این نهاد ماهیانه بیش از ۳۵ میلیارد تومان برای تامین کمک معیشت، هزینه‌های فرهنگی، درمان و.. خانوار‌های نیازمند هزینه می‌شود.

خدرویسی با تاکید بر اینکه بخشی از این هزینه‌ها از محل کمک‌ها و صدقات مردمی تامین می‌شود، عنوان کرد: قطره قطره کمک‌های مردمی جمع شده و در نهایت در یاری رساندن به نیازمندان معجزه می‌کند.

مدیر کل کمیته امداد استان کرمانشاه با اشاره به اینکه نخستین روز از این جشن ملی مذهبی در بیش از هزار مدرسه استان برگزار می‌شود، ادامه داد: هزار پایگاه در سطح شهر و روستا‌های استان، مراکز نیکوکاری و میعادگاه‌های نماز جمعه نیز در دو روز آینده آماده دریافت کمک‌های نقدی و غیرنقدی خیران نیک اندیش است.

خدرویسی با اشاره به اینکه کمک‌های جمع آوری شده در مدارس با مبلغ بیشتری از سوی کمیته امداد به مدارس بازگردانده می‌شود، افزود: این کمک‌ها با صلاحدید مربیان و اولیای مدارس در بین نیازمندان توزیع خواهد شد.

مدیر کل کمیته امداد استان کرمانشاه تاکید کرد: این نهاد به میزان کمک‌های جمع آوری شده در مدرسه رضوان پنج میلیون تومان اضافه خواهد کرد و برای کمک به نیازمندان به این مدرسه باز می‌گرداند.

گفتنی است، شعار جشن نیکوکاری امسال "عیدی برای همه" است .

 

 

انتهای پیام/د

کمک‌های جمع آوری شده در مدارس به عنوان کمک از سوی کمیته امداد به این مدارس بازگردانده می‌شود

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.