معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کرمانشاه گفت : تاکنون بیش از ۹۳ هزار واحد از ۱۰۴ هزار واحد مسکونی آسیب دیده مناطق زلزله زده استان تعمیر و احداث شده است.

به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،مهرداد سالاری معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کرمانشاه گفت : از ۹۳ هزار واحد بازسازی شده ۲۶ هزار و ۷۲۰ مورد تخریبی صددرصد و ۶۳ هزار و ۵۹۳ واحد تعمیری بوده است .

وی در ادامه با بیان اینکه احداث این تعداد واحد مسکونی در جهان بی سابقه است، گفت : دولت کمتر از یک ماه تمام اعتبارات بازسازی مناطق زلزله زده را مصوب و تامین کرد و از زمان زلزله تا این لحظه برای کار ساخت و ساز با وجود نوسانات قیمت مصالح، حتی لنگ یک ریال نبوده ایم.

سالاری با بیان اینکه قبل از بحران باید به فکر راه چاره و پیشگیری باشیم، گفت: دولت و بنیاد مسکن برای بازسازی و مقام سازی واحد مسکونی خدمات فنی مهندسی و تسهیلات خوب در نظر گرفته است مردم می‌توانند از این امکانات استفاده کنند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کرمانشاه، از خدمات گسترده کمیته امداد در ساخت و ساز مناطق زلزله زده قدردانی کرد و گفت: این کار بزرگ مدیون مشارکت و همکاری مردم است بدون مردم موفقیت به این بزرگی حاصل نمی‌شد.

 

 

انتهای پیام/د

۲۶ هزار و ۷۲۰ مورد تخریبی صددرصد است

 

برچسب ها: تسهیلات ، استانداری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.