مدیر کل اداره راهداری و حمل و نقل جاده های استان اصفهان از فعالیت 1800 دستگاه ناوگان فعال در استان اصفهان خبر داد.

 مهدی خضری مدیر کل اداره راهداری و حمل و نقل جاده های استان اصفهان  در گفت و گوی اختصاصی  با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،از تعهد کلیه تشکل های صنفی حوزه حمل و نقل به اضافه کردن سرویس های ویژه در ایام نوروز خبر داد.

مهدی خضری با اشاره به آغاز پیش فروش بلیط های سفرهای نوروزی از 12 اسفند گفت : شرکت های حمل و نقل به صورت اینترنتی و حضوری پیش فروش را آغاز کرده اند و به همین منظور جلساتی با تشکل های مجمع صنفی ، مجمع شرکت های حمل و نقل مسافر جهت ارائه خدمات و سرویس های مطلوب به مسافرین برگزار شد.
وی افزود :1800 دستگاه ناوگان فعال در استان در حوزه اتوبوسی فعالیت دارند و همچنین حدود 2000 دستگاه نیز در ناوگان سواری در این ایام به صورت ویژه ارائه خدمات می دهند.
مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاد های استان اصفهان تصریح کرد :کلیه تشکل ها متعهد شدند در صورتی که نیازبه اضافه کردن سرویس های ویژه در این ایام بود اقدامات لازم به عمل آورند.
خضری در خصوص نظارت و بازرسی بر سرویس های حمل و نقل در ایام نوروز گفت : در این خصوص کمیته هایی متشکل از تشکل های صنفی و اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای است تشکیل شده و کلیه شرکت ها و ناوگان حمل و نقل بازدید می شوند همچنین نیرو های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای در پایانه ها مستقر هستند که در صورت وجود شکایت رسیدگی های لازم انجام شود.
وی در خصوص بررسی سلامت رانندگان گفت : در گام نخست در هنگام تمدید کارت هوشمند رانندگان سلامت رانندگان از طریق شبکه بهداشت مورد بررسی قرار می گیرد همچنین در زمان صدور دفاتر ثبت ساعت از رانندگان تست های مورد نیاز توسط پلیس راهور انجام می شود.

انتهای پیام /س

وضعیت حمل و نقل جاده ای

 

انتهای پیام /س

 

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار