مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان اصفهان از آمادگی ۴۲ پایگاه امداد و نجات بین شهری ، یک پایگاه امداد هوایی و ۴۰ پایگاه و پست ایمنی و سلامت ، برای ارائه خدمات به مسافران نوروزی اصفهان خبر داد.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،محسن مؤمنی مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان اصفهان اظهار داشت: با نزدیک به ایام نوروز، بیش از یک هزار و ۲۰۰ نیروی نجاتگر، ۱۸۰ نفر ازکارکنان امدادی و ۷ تیم واکنش سریع در ۴۲ پایگاه امداد و نجات بین شهری، یک پایگاه امداد هوایی و ۴۰ پایگاه و پست ایمنی و سلامت، آماده ارائه خدمات به مسافران نوروزی اصفهان هستند.
وی افزود: برای اجرای طرح ملی ایمنی و سلامت مسافران نوروزی بیش از ۸۰۰ نفر از جوانان آموزش دیده عضو جمعیت هلال احمر اصفهان در اجرای این طرح مشارکت دارند.
مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان اصفهان تاکید کرد: جمعیت هلال احمر استان اصفهان در این راستا به منظور تسهیل خدمات رسانی بیشتر به مسافران نوروزی، امکان بهره برداری از نرم افزار (اپلیکیشن) مسافر یار را با همکاری بخش خصوصی فراهم کرده است که امکان دسترسی به اطلاعات گردشگری، راه‌های ارتباطی و ... در این سامانه پیش بینی شده است.

مؤمنی با اشاره به مشارکت فعال خیران و داوطلبان در اجرای طرح‌های نوروزی جمعیت هلال احمر استان از جمله طرح فرشتگان رحمت بیان داشت: این طرح نیز از جمله طرح‌هایی است که در ایام پایانی سال در راستای کمک به خانواده‌های نیازمند و کم برخوردار مناطق محروم روستایی و شهری به ویژه کودکان و زنان بی سرپرست و بد سرپرست، خانواده زندانیان، بیماران و زنان سرپرست خانوار به اجرا در می‌آید.
وی با بیان اینکه هدف از اجرای این طرح جذب، سازماندهی و هدایت کمک‌های مردمی در اجرای برنامه‌های عام المنفعه خیرخواهانه با استفاده از توان خیران در حمایت از نیازمندان و تلاش برای رفع بخشی از محرومیت‌های اقشار آسیب پذیر است، اظهار داشت: امسال نیز این طرح با همیاری و مشارکت داوطلبان، خیران و کارکنان جمعیت هلال احمر در سراسر استان اصفهان در حال انجام است.
مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان اصفهان ابراز داشت: در صورت بروز هرگونه حادثه‌ای شهروندان باید ضمن حفظ خونسردی با شماره ملی ندای امداد یعنی ۱۱۲ سازمان امداد و نجات تماس بگیرند یا به نزدیک‌ترین پست امدادی مستقر در محل یا جاده مراجعه کنند.

 
انتهای پیام/م
 

بیش از یک هزار نجاتگر در نوروز آماده خدمت به مسافران اصفهان هستند

برچسب ها: هلال احمر ، نوروز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.