جمعیت هلال احمر استان اصفهان در دو حوزه امداد و نجات نوروزی و طرح ایمنی و سلامت نوروزی آماده خدمت رسانی است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،محسن مومنی مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اصفهان گفت: جمعیت هلال احمر بنابر وظیفه خود در دو حوزه امداد و نجات نوروزی و طرح ایمنی و سلامت نوروزی فعالیت دارد و در طرح امداد و نجات نوروزی افزون بریک هزار و ۲۵۰ نفر از نجات گران در پایگاه‌ها آماده انجام وظیفه خواهند بود.

 
وی افزود: پایگاه‌های امداد و نجات شهری، ۴۱ پایگاه امداد و نجات کوهستان و پایگاه هوایی جمعیت هلال احمر فعال هستند و نزدیک به ۸۵۰ نفر از اعضای داوطلب جوان در پایگاه ایمنی وسلامت نوروزی در ورودی شهر‌ها به مردم خدمت رسانی می‌کنند.
 
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اصفهان در ادامه بیان داشت: امسال با توجه به این که طرح سحاب فعال شده، در بسیاری از مراکز که امکان حضور وسایل نقلیه وجود ندارد، کمک رسانی اولیه با حضور امدادگران ما انجام می‌شود.
 
مومنی تاکید کرد: بسیاری از همکاران ما در جمعیت هلال احمر به صورت داوطلبانه در این مجموعه فعالیت می‌کنند، ولی هزینه امکاناتی نظیر خودرو‌های نجات، هزینه‌های انفرادی، تجهیزات نجات و هم چنین دوره‌های باز آموزی برای افزایش مهارت و دانش داوطلبان بالغ بر ۲۰ میلیارد ریال است.
 
انتهای پیام/م
 

استقرار یک هزار و ۲۵۰ نفر از نجات گران جمعیت هلال احمر استان اصفهان در پایگاه‌های امداد و نجات نوروزی

برچسب ها: هلال احمر ، نوروز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.