معاون برنامه ریزی و امور عمران فرمانداری شاهین شهر گفت: شهرگز برخوار ظرفیت بالایی برای سرمایه گذاری دارد وفرصت های سرمایه گذاری در این شهر سود آور است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،ناصر حسینی منجزی معاون برنامه ریزی و امور عمران فرمانداری شاهین شهر و میمه در همایش هم اندیشی توسعه و عمران شهر گز درخصوص فرصت های سرمایه گذاری در شهر گز برخوار گفت : به دلیل نزدیکی این شهر به اصفهان و واقع شدن در کنار شهرهای خورزوق و شاهین شهر در کنار محور شمال به جنوب این شهر ظرفیت بالای برای سرمایه گذاری دارد.

وی در ادامه افزود: سازمان های غیرانتفاعی و سرمایه گذاران می توانند با سرمایه گذاری در این شهر از بازگشت سرمایه و سود مناسب بر خوردار شوند.

معاون برنامه ریزی و امور عمران فرمانداری شاهین شهر و میمه بر لزوم تکریم بخش خصوصی و تسهیل قوانین ادارای تاکید کرد و افزود : برای به میدان آمدن بخش خصوصی نیاز است که امنیت سرمایه های افراد را تامین کنیم و از ورود سازمان های غیر انتفاعی و بخش خصوصی به طرح های شهری استقبال کنیم.

وی اوقاف و امور خیریه را بخشی از اقتصاد دانست و تصریح کرد : برتری اقتصاد اسلامی نسبت به سایر مکاتب اقتصادی وجود اقتصاد وقف و امور خیریه است که شامل سازمان های غیر انتفاعی می شود این بخش در کنار بخش دولتی و خصوصی به فعالیت می پردازد.

 در ادامه این رویداد محمود بخشی شهردار شهر گز برخوار در خصوص طرح شهرک نمایشگاهی خودرو این شهر گفت : این شهرک یک طرح مهم وملی است و تلاش و پیگیری های زیادی صورت گرفته تا امتیاز این شهرک منحصرا متعلق به شهر گز باشد.

وی با اشاره به اهمیت ایستگاه آتش نشانی این شهر تاکید کرد: به دلیل نزدیک بودن این واحد امدادی به آزاد راه بیشترین عملیات های امداد و نجات این واحد در حوادث جاده ای است از همین رو از خیران و سرمایه گذاران می خواهیم تا در ساخت و تجهیز ایستگاه آتش نشانی با شهرداری همکاری کنند.

به گفته شهردار شهر گز برخوار حدود ۲۰ فرصت سرمایه گذاری در این شهر وجود دارد که از جمله آنها می توان به احیا خانه های تاریخی و ایجاد اقامتگاه های بوم گردی ، ایجاد مرکز معاینه فنی خودروهای سنگین ، واگذاری امور حمل و نقل عمومی شهر ، احداث سیتی سنتر شمال شهر ، احداث بازار روز و نیروگاه خورشیدی اشاره کرد.

وی اقدامات انجام شده در شهرداری شهر گز برخوار در طول ۱۸ ماه گذشته را ایجاد کارگروه های تخصصی جهت تسهیل در انجام امور شهروندان ، تشکیل کمیته سرمایه گذاری و دفتر جذب سرمایه های مردمی ، ایجاد شورای نام گذاری معابر ، ساماندهی امور حقوقی ، ایجاد بانک اطلاعاتی املاک شهرداری عنوان کرد.

انتهای پیام/م

برگزاری همایش هم اندیشی توسعه و عمران شهر گز برخوار

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار