مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های استان اصفهان از پیشرفت ۴۷ درصدی مرحله نخست نمایشگاه بین‌المللی اصفهان خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،علی یارمحمدیان مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های استان اصفهان گفت: طرح ساخت مرحله نخست نمایشگاه بین‌المللی اصفهان ۴۷ درصد پیشرفت دارد که با عملیاتی شدن تعهدات مالی سهامداران آن، مرحله نخست این پروژه در آینده‌ای نه چندان دور به اتمام می‌رسد.

 
وی افزود: طرح نمایشگاه بزرگ اصفهان به وسعت ۴۵ هکتار در روشن دشت واقع شده که ۱۵هزار مترمربع فضای مسقف و ۳۵ هزار متر فضای باز نمایشگاهی برای آن در نظر گرفته شده است. مرحله اول طرح نمایشگاه بزرگ اصفهان ۱۷ هکتار است که پیمانکاران در ۱۷ جبهه کاری مشغول فعالیت هستند.
 
یارمحمدیان ادامه داد: سهامداران به تعهدات خود عمل کنند تا هرچه زودتر این پروژه که ویترین شهر اصفهان است و به رونق اقتصاد شهر کمک می‌کند، مورد بهره‌برداری قرار گیرد
 
مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های استان اصفهان تصریح کرد: فاز دوم پروژه نمایشگاه بزرگ اصفهان را با افزایش سرمایه شرکت یا مشارکت بخش خصوصی اجرا خواهیم کرد، در فاز دوم هشت سالن جدید نمایشگاهی ایجاد می‌شود که در این صورت متراژ نمایشگاه چند برابر افزایش می‌یابد؛ در این صورت نمایشگاه اصفهان به نخستین شهرک نمایشگاهی کشور تبدیل خواهد شد. 
 
انتهای پیام/م 
 

پیشرفت ۴۷ درصدی فاز نخست نمایشگاه بزرگ اصفهان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.