سرپرست آتش نشانی نایین از برگزاری دوره آموزشی پیشگیری از حوادث برای دانش آموزان نائینی به منظور جلوگیری از حوادث احتمالی در چهارشنبه آخر سال خبر داد.

عبدالله سلطانی در گفت وگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،   با اشاره به حفظ وتامین ایمنی قبل و بعد چهارشنبه سوری تاکید و گفت: در راستای کاهش حوادث چهارشنبه سوری، باحضور نیروهای آتش نشان در مدارس، دوره های آموزشی برای  آگاهی دانش آموزان از خطرات احتمالی این روز برگزار می گردد.
وی استفاده از تیزر و بنرهای تصویری و... نسبت به آموزش عمومی به همشهریان در سطح شهر اقدامات لازم را به جهت فرهنگ سازی و جلوگیری از حوادث چهارشنبه آخر سال را از برنامه های این سازمان اشاره نمود.
این سرپرست آتش نشانی نایين افزود: کلیه نیروهای آتش‌نشانی به همراه تجهیزات کامل در حال آماده باش جهت پوشش چهارشنبه آخر سال بسیج شده اند تا در صورت نیاز وارد عمل شوند، هر چند امیدواریم کوچکترین مشکل یا حادثه ای ایجاد نشود و از همشهریان با فرهنگ و متعهد نائینی جز این انتظار نمی‌رود.
وی با اشاره به توصیه های ایمنی در مورد چهارشنبه آخر سال، تاکید نمود:همشهریان توجه داشته باشند از حمل هر گونه مواد قابل اشتغال و انفجاری، ساخت مواد منفجره  دست ساز، نگهداری وسایل آتش بازی در منزل حتی به مقادیر کم در جیب، لباس و کیف پرهیز کنند.
سلطانی بیان کرد: ظروف تحت فشار (کپسول، اسپری حشره کش و...) دارای خاصیت انفجاری هستند و ممکن است ذرات را به سمت خود فرد و اطرافیان پرتاب و باعث آسیب به چشم هاشوند.
سرپرست آتش نشانی نایین در پایان با اشاره به مراقبت خانواده ها از فرزندان خود، خاطرنشان نمود: از آتش زدن لاستیک، هیزم و کارتن خالی در واحدهای مسکونی یا در معابر، کوچه و خیابان خودداری کنید؛ چرا که در چنین شرایطی، با تشدید آلودگی هوا، خود و اطرافیانتان را در معرض آسیبهای تنفسی قرار می دهید.هیچگاه از الکل برای آتش گیری مواد استفاده نکنید و از ریختن مواد سریع الاشتعالی مانند نفت و بنزین نیز بر روی آتش بپرهیزید.

 

انتهای پیام /س

آماده باش آتش نشانی نائین در روزهای پایانی سال

برچسب ها: آتش نشانی ، حوادث
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.