مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان از تحصیل ۸۱۱ هنرجو در ۲۶ هنرستان کشاورزی استان کرمان خبرداد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،احمد اسکندری نسب، مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان گفت: یکی از بخش‌هایی که به اقتصاد کشور و کشاورزان و مدیران کمک می‌کند توسعه هنرستان‌های کشاورزی است.

وی با بیان اینکه یکی از عوامل توسعه، آموزش و تقویت نیروی انسانی ماهر برای آینده جامعه است، اظهار داشت: افزایش بهره وری در هنرستان‌های کشاورزی استان، یکی از اهداف ما در شرایط موجود است.

اسکندری نسب با اشاره به تحصیل ۸۱۱ هنرجو در ۲۶ هنرستان  استان کرمان، تصریح کرد: بهره وری در کشاورزی با سرمایه گذاری و توسعه زیرساخت‌ها صورت می‌گیرد و راه آن نیز، دانش بنیان کردن کشاورزی است که از مسیر هنرستان‌های کشاورزی و آموزش نیروی ماهر و توانمند می‌گذرد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان با اشاره به رشد ۱۰/۲درصدی توسعه بخش کشاورزی در سال تحصیلی ۹۸_۹۷ آموزش و پرورش استان کرمان، افزود: افزایش فراوانی رشته‌های کشاورزی در هنرستان‌های کشاورزی استان در سال تحصیلی ۹۹_۹۸ در دستور کار آموزش و پرورش استان قرار دارد.

وی بیان کرد: انتخاب و انتصاب مدیران هنرستان‌ها با الویت توانمندی و تخصصی بودن آن‌ها جزو اولیت‌های ما در آموزش و پرورش استان است.

احمد اسکندری نسب توجه به هنرستان‌های کشاورزی و افزایش درآمد‌های اختصاصی آنان را بسیار مهم عنوان کرد و گفت: در سال تحصیلی آینده تاسیس رشته‌های جدید متناسب با اقلیم و ظرفیت مناطق استان با جدیدیت دنبال می‌شود.
انتهای پیام/ی

رشته های جدید برای هنرستان های  کرمان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار