معاون عمرانی استاندار کهگیلویه وبویراحمد براستفاده از تکنولوژی پلیمر اصلاح کننده‌ قیر در طرح های عمرانی تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج  ،  فیلی معاون عمرانی استاندار کهگیلویه بوویراحمد در آخرین نشست امسال شورای فنی استان با بیان اینکه بهبود کیفیت آسفالت مزیت مهم این تتکنولوژی است افزود: افزایش عمر آسفالت ، صرفه جوی در هزینه‌ها و استحکام بیشتر از مزایای این تکنولوژی است که دربرخی استان‌های کشور در حال استفاده است .
وی افزود : طرح‌های زیادی توسط بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ، شهرداری‌ها ، راهداری و مسکن و شهر سازی اجرا می‌شود که استفاده از پلیمر اصلاح کننده‌ قیر می تواند هزینه‌های نگهداری آسفالت را به مقدار زیادی کاهش دهد.

معاون عمرانی استاندارکهگیلویه وبویراحمد همچنین با ارزیابی عملکرد شورای فنی استان و تاثیر آن بر فرایند اجرای طرح‌های عمرانی افزود: این شورا در کنار سایر ناظران نظارت برحسن انجام کار را در طول سال بر عهده دارد.

سهمگین معاون فنی اجرایی سازمان مدیریت و برنامه ریزی کهگیلویه بوویراحمد در این نشست هم با بیان اینکه بیش از ۱۸۰۰ طرح عمرانی در سالی که گذشت در استان اجرا شد افزود: بازرسان این شورا از مجموع این طرح‌ها بیش از ۳۰۰ طرح را ارزیابی کردند.

دبیر شورای فنی کهگیلویه بویراحمد  اضافه کرد: بر اساس شاخص‌های ارزیابی اجرای ۸۶ درصد این طرح‌ها خوب و کمتر از ۵ درصد آن‌ها ضعیف ارزیابی شدند که باید با رفع نقایص موجود به تایید نهایی این شورا برسند.

وی همچنین به تاثیر آموزش برای بهبود اجرای طرح‌های عمرانی اشاره کرد و افزود: در سال آینده به فراخور نیاز دستگاه‌های مجری برنامه‌های آموزشی برگزار می‌شوند.
 انتهای پیام/غ

بهبود اجرای طرح‌های عمرانی با آموزش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.