مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمان گفت: به دلیل استقبال مردم تعداد مساجد شهر کرمان از ۱۷ مسجد به ۱۹ مسجد افزایش یافت و بر این اساس ۴ مسجد ویژه برادران و ۱۵ مسجد ویژه خواهران است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، حجت‌الاسلام علی جلالی مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمان با اشاره به برگزاری آئین معنوی اعتکاف گفت: مراسم اعتکاف از سحر ۲۹ اسفند‌ماه سال جاری در مساجد آغاز و تا افطار ۲ فروردین ماه سال ۹۸ ادامه دارد و ثبت‌نام از معتکفین در استان کرمان از ۸ اسفند‌ماه جاری آغاز شده و تا ۱۶ اسفند‌ماه انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه ثبت‌نام از معتکفین در شهر‌های کرمان و شهربابک به‌صورت اینترنتی انجام می‌شود گفت: متقاضیان برای ثبت نام باید به سایت الکترونیکی به آدرس https://www.ekr.ir مراجعه کرده و مراحل ثبت‌نام خود را تکمیل کنند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمان با اشاره به اینکه مساجد جامع و امام خمینی (ره) دو مسجد شاخص و مهم در امر برگزاری اعتکاف در سال‌های گذشته بودند که امسال مسجد جامع ویژه خواهران و مسجد امام خمینی (ره) ویژه برادران است افزود: در نخستین روز‌های آغاز ثبت نام معتکفین در شهر کرمان استقبال بسیار خوبی شده و تاکنون ظرفیت مسجد جامع شهر کرمان تکمیل شده است.

جلالی از ثبت نام بیش از هزار و ۱۰۰ نفر در شهر کرمان خبر داد و گفت: پیش‌بینی می‌شود که تعداد معتکفین امسال به واسطه همزمانی با آغاز سال جدید و ایام نوروز افزایش پیدا کند.
انتهای پیام/ی

ثبت نام بیش از هزار و ۱۰۰ نفرمعتکف در شهر کرمان خبر داد

برچسب ها: قرآن ، احکام شرعی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار