پروژه‌های شبکه بهداشت و درمان بوکان تعیین تکلیف شدند

معاون برنامه ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرمانداری بوکان از تعیین تکلیف پروژه های شبکه بهداشت و درمان این شهرستان خبرداد.

پروژه‌های شبکه بهداشت و درمان بوکان تعیین تکلیف شدندلقمان خسروپور معاون برنامه ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرمانداری بوکان در گفت  وگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ،گفت: روز گذشته جلسه تعیین تکلیف پروژه‌های شبکه بهداشت و درمان این شهرستان با حضور مسئولان حوزه مالی و عمرانی دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی، سرپرست شبکه بهداشت و درمان و کارشناسان فرمانداری برگزار گردید و در این جلسه بعد از بحث و بررسی پیرامون عدم هزینه کرد بودجه‌های تخصیص یافته مصوب اعتبارات استانی به دلیل اولویت با پروژه‌های نیمه تمام تصمیماتی اخذ گردید.

وی افزود: در این جلسه مقرر گردید مرکز سلامت منطقه قله (شماره ۷) تا پانزدهم تیر ماه سال آتی توسط پیمانکار تکمیل و تحویل شبکه بهداشت و درمان گردد؛ همچنین دانشگاه علوم پزشکی متعهد گردید در اسرع وقت مراحل فراخوان مناقصه، پیمان سپاری و اجرای عملیات دو مرکز اورژانس ۱۱۵ منطقه امیرآباد جاده بوکان-مهاباد و شهرک فرهنگیان (جاده سقز) را انجام دهد و فرمانداری بوکان نیز با هماهنگی سازمان مدیریت و برنامه ریزی نسبت به تخصیص اسناد این پروژه‌ها طبق صورت وضعیت تایید شده اقدام نماید.

شهرستان بوکان در جنوب استان آذربایجان غربی و بر سر جاده ترانزیتی غرب قرار گرفته است و با شهرستان‌های مهاباد، میاندوآب، شاهیندژ و سقز همجوار است و یکی از مهاجرپذیر‌ترین شهر‌های ایران به شمار می‌رود.

این شهرستان دارای ۲۵۱ هزار نفر جمعیت است که از این تعداد، ۱۹۴ هزار نفر ساکن نقاط شهری و ۵۶ هزار نفر نیز ساکن روستا‌ها می‌باشند و بعد از ارومیه، خوی و میاندوآب چهارمین شهرستان پر جمعیت آذربایحان غربی است.
 
انتهای پیام/م
 

برگزاری جلسه تعیین تکلیف پروژه‌های شبکه بهداشت و درمان بوکان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.