نمایشگاه "ساحلی در کاشان" کاری از دکتر مهران ملک، عضو هیئت علمی دانشکده معماری و هنر دانشگاه کاشان، در نگارخانه دانشکده معماری و هنر دانشگاه کاشان گشایش یافت.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،مهران ملک، عضو هیئت علمی دانشکده معماری و هنر دانشگاه کاشان، گفت: این نمایشگاه از دوازدهم تا چهاردهم اسفند ماه جاری از ساعت ۹ تا ۱۲ و بعد از ظهر‌ها از ۱۳ تا ۱۷ ساختمان دکتر اسلامی- نگارخانه دانشکده معماری و هنر برای بازدید علاقمندان دایر است.

وی هدف از برگزاری این نمایشگاه را ارائه کار‌های جدید و معرفی این آثار به دانشجویان و تشویق و ترغیب آن‌ها به کار‌های نو با تاکید بر طراحی و ابداع در آثار هنری عنوان کرد و افزود: با اشیاء خرد و ناچیز می‌توان آثار هنری بزرگی را خلق کرد.

به گفته وی، چوب بکار رفته در این آثار که به نوعی تداعی کننده نمادین سواحل ایران است همه طبیعی و از چوب‌های سوخته و آب خورده سواحل دریا بدست آمده است.

این هنرمند خوش ذوق با مجموعه‌ای از اشیای چوب، سنگ، صدف و ماسه که بیشتر آن از سواحل شمال و جنوب ایران جمع آوری شده است آثار زیبایی را در این نمایشگاه خلق کرده است. 

 
انتهای پیام/م 
 

برگزاری نمایشگاه "ساحلی در کاشان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.