نشست چگونه برای کنکور آماده شویم در دانشگاه اراک برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، نشست چگونه برای کنکور آماده شویم با حضور مسئولان دانشگاه اراک و معاون اجرایی سازمان سنجش و همچنین دانشجویان برتر اراکی برگزار و در این نشست به آزمون ورود به دانشگاه و همچنین معرفی دانشگاه اراک پرداخته شد.
سلیمان نژاد معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه اراک در این نشست گفت : دانشگاه اراک در کسب رتبه های برتر علمی و پژوهشی بسیار خوش درخشیده است.

سلیمان نژاد افزود: تعداد مقالات مجله های علمی و پژوهشی دانشجویان و اساتید دانشگاه هر روز رو به افزایش است.

وی اضافه کرد: همچنین بعد از فارغ التحصیلی دانشجویان تعداد چشم گیری از رتبه های تک رقمی کنکور کارشناسی ارشد نیز سهم دانشجویان دانشگاه اراک است.

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه اراک تصریح کرد: دانشگاه اراک و اساتید دانشگاه اراک بعد از اعلام نتایج کنکور آماده ارائه مشاوره های انتخاب رشته رایگان به داوطلبین می باشد.

پیوند بین آموزش و پرورش با دانشگاه اراک در سطح مطلوبی است

حیدری معاون آموزش متوسطه سازمان آموزش و پرورش استان مرکزی هم گفت: پیوند بین آموزش و پرورش با دانشگاه اراک در سطح مطلوبی است و تلاش ما در این است که بتوانیم از این ظرفیت استفاده کنیم که با عنایت‌های ریاست دانشگاه امیدواریم بتوانیم این تعامل هارو بیشتر کنیم.

حیدری افزود: در برنامه‌هایی مانند مسابقات رباتیک و تعامل پژوهشسرا‌های دانشجویی با دانشگاه اراک که دانشگاه اراک برای تعامل دانش اموزان با دانشگاه اراک می‌گذارد شرکت و استفاده می‌کنیم.

وی اضافه کرد: در نظام آموزشی جدید که پیش دانشگاهی حذف شده است به جهت این تغییر ساختار نظام آموزشی، شکل و ساختار کنکور تغییر پیدا کرده است و باید امتحان نهایی پایه‌ای برای ورود به کنکور باشد چرا که سوابق تحصیلی با کنکور گره خورده است.

معاون آموزش متوسطه سازمان آموزش و پرورش استان مرکزی ادامه داد: در سال‌های اخیر رتبه کنکور استان مرکزی دو پله ارتقا یافته است و با تعاملات بیشتر دانشگاه و دانش اموزان این رتبه افزایش خواهد یافت.

انتهای پیام / ج

برچسب ها: اخبار علمی ، کنکور
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.