«خلوصی آکار» اعلام کرد فعالیت‌های ترکیه برای مقابله با مسئله تروریسم بی‌وقفه ادامه دارد.

وزیر دفاع ترکیه: آنکارا به خاک دیگران چشم طمع ندارد/ اقدامات لازم را در شرق فرات انجام می‌دهیمبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه اینترنتی تلویزیون تی آر تی، «خلوصی آکار» وزیر دفاع ملی ترکیه اعلام کرد این کشور  به دستور رئیس جمهور در زمان مناسب اقدامات لازم را در منبج و شرق فرات انجام خواهد داد.

خلوصی آکار روز شنبه پس از بازدید از فرماندهی لشکر ۱۲ نیروی زمینی ارتش ترکیه در استان آغری در شرق این کشور گفت: فعالیت‌های مرتبط با این موضوع به صورت گسترده ادامه دارد.

آکار با تاکید بر آمادگی ارتش ترکیه برای این عملیات، افزود: هیچ کس تردیدی نداشته باشد که ما این کار را انجام خواهیم داد و امنیت کشورمان را به خطر نخواهیم انداخت.

وزیر دفاع ملی ترکیه ادامه داد: فعالیت‌های ما برای مقابله با مسئله تروریسم بی وقفه ادامه دارد. انشاء الله با نابودی آخرین تروریست‌ها کشور و مردم ما از بلای تروریسم نجات خواهند یافت. برخی‌ها با بازی‌ها و دسیسه‌های جدید همچنان در پی حیله، فتنه و فساد علیه ترکیه و مردم این کشورند. مانع موفقیت شبکه‌های های سلطه‌طلب بین‌المللی خواهیم شد.

آکار گفت: با قاطعیت به مبارزه با گروه‌هایی مانند شبکه فتو (فتح الله گولن)، «پ ک ک» و «ی پ گ»، گروه (وهابی صهیونیستی) داعش ادامه می‌دهیم. در کشور‌های خارجی به ویژه در رسانه‌های غربی تلاش می‌کنند موضوع را به گونه‌ای دیگر نشان دهند و از آن سوء استفاده کنند. پ ک ک هیچگاه نمی‌تواند نماینده کُرد‌ها باشد.

وزیر دفاع ملی ترکیه تاکید کرد آنکارا چشم طمع به خاک دیگران ندوخته است و به یکپارچگی همه کشور‌های همسایه به ویژه عراق و سوریه احترام می‌گذارد. برای تامین آرامش و امنیت مردم ترکیه اجازه ندادیم کوریدور تروریسم در شمال سوریه شکل بگیرد و از این پس نیز چنین اجازه‌ای نخواهیم داد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار