شهردار خوسف گفت: با اجرای آسفالت ۴۰ هزار مترمربع از معابر شهر خوسف، بیش از ۸۰ درصد معابر مسکن مهر خوسف آسفالت می شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ؛  علیزاده  شهردار  خوسف در خصوص مهمترین اقدامات شهرداری خوسف در آستانه سال ۹۸،گفت: با توجه به نزدیک شدن سال جدید و در آستانه نوروز ۹۸ عملیات آسفالت معابر مسکن مهر و بلوار شهدای عبادی با اعتبار بیش از ۱۳ میلیارد ریال شروع شده و تا ۱۵ اسفند ماه به پایان خواهد رسید.

وی افزود: با اجرای این ۴۰ هزار متر مربع بیش از ۸۰ درصد معابر مسکن مهر خوسف آسفالت می شود، همچنین در راستای اجرای مصوبات شورای آموزش و پرورش شهرستان، حیاط دبیرستان انقلاب شهر خوسف نیز آسفالت شد.

علیزاده ادامه داد: لکه گیری، آسفالت معابر و محلات، زیبا سازی بلوار ورودی و میادین سطح شهر، نصب پارچه رنگی و ۲۵۰ پرچم، نصب المان نوروزی، مشارکت در آماده سازی سایت گردشگری گواب و راه اندازی سایت بازی با ماشین های شارژی و احداث پارکینگ در آن مجموعه، بازسازی آیلند بلوار های شهید یوسفی و شهید چمران به طول هزار متر در حال انجام است.

شهردار خوسف، شروع عملیات ادامه بلوار شهید مطهری به سمت جاده اصلی و آرامستان پایین شهر و زیر سازی آن، کاشت نهال مثمر و تزیینی گلخانه ای در میدان ها و بلوارها، نصب سرعت گیر و تابلو علائم راهنمایی و رانندگی بر اساس مصوبات شورای ترافیک، رنگ آمیزی جدول ها، بهسازی و پاکسازی میدان امام رضا (ع) از دیگر مواردی بود که به آن اشاره کرد.

انتهای پیام / ط ا

 

برچسب ها: شهرداری ، نوروز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.