درس عبرت زن شجاع به مرد زورگو! +فیلم

عکس العمل یک کارمند شجاع در برابر مرد زورگویی که یکی از مراکز خرید روسیه را بهم ریخته بود سوژه رسانه‌ها شد.

درس عبرتی که کارمند زن به مرد زورگو داد! + فیلم/// به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، ویدئویی که به تازگی منتشر شده است عکس العمل یک زن شجاع در برابر یک مرد زورگو را در یکی از مراکز خرید روسیه به تصویر می‌کشد. این ویدئو که ابتدا در یکی از بخش‌های خبری محلی روسیه پخش شد دفاع جانانه این کارمند زن از یک مشتری مرد را در مقابل یک مرد زورگو نشان می‌دهد.

ابتدای این ویدئو که توسط دوربین مدار بسته تهیه شده است درگیری یک مرد زورگو با یکی از مشتریان مرد فروشگاه را نشان می‌دهد. در این ویدئو مشاهده می‌شود این مرد زورگو در حالی که یقه مشتری مرد را گرفته، سر او را چند بار به یخچال فروشگاه می‌کوبد. در حالی که این مشتری توان مقابله و دفاع از خود را در مقابل مرد زورگو ندارد ناگهان این کارمند زن از پشت صندوق فروشگاه خود را به آن‌ها رسانده و از مرد زورگو می‌خواهد تا به کتک زدن مشتری خاتمه دهد. او با روانه کردن یک ضربه آرام به سمت مرد زورگو این پیام را به او می‌دهد که فوراً به درگیری خاتمه دهد.

در حالی که مرد زورگو متوجه تذکر جدی زن کارمند نشده است و با گستاخی به درخواست او پاسخ می‌دهد ناگهان این زن جوان یک مشت به صورت او کوبیده و مرد تنومند را نقش بر زمین می‌کند. این در حالی بود که در لحظه وقوع درگیری ابتدایی دو مرد دیگر نیز در نزدیکی آن‌ها حضور داشتند، اما در دفاع از مشتری خودداری کردند.

این ویدئو بلافاصله در شبکه‌های اجتماعی به ویژه یوتیوب منتشر شد و مورد استقبال کاربران قرار گرفت. بسیاری از کاربران با درج کامنت‌هایی شجاعت این زن جوان را در دفاع از مرد ناتوان ستودند و واکنش انساندوستانه او در دفاع از یک مظلوم را مورد ستایش قرار دادند.

انتهای پیام/

دفاع جانانه کارمند زن از یک مشتری در مقابل مرد زورگو

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۵ ۱۷ فروردين ۱۳۹۸
آفرین کیف کردم

آفرین
آخرین اخبار