به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، کمپانی خودروسازی فولکس واگن در بازار چین و با همکاری شریک چینی خود یعنی FAW، سومین برند کاملا جدید و مستقل خود را با نام جتا راه اندازی خواهند کرد. آخرین گزارش منابع خبری در مصاحبه با مقامات کمپانی خودروسازی فولکس واگن، نشان میدهد که این خودروساز آلمانی در کشور چین و باهمکاری شریک تجاری خود یعنی FAW اتومبیل، در حال برنامه ریزی برای تبدیل کردن برند "جتا (Jetta) " به یک نام تجاری کاملا مستقل در بزرگترین بازار اتومبیل جهان هستند که نتیجه آن در سه ماهه سوم سال ۲۰۱۹ مشخص خواهد شد.
هدف از راه اندازی این برند جدید خریداران جوان از شهرهای بزرگ هستند که هنوز درصد پایینی از مالکیت یک اتومبیل کاملا جدید را دارند، به همین دلیل برند "جتا" در مرحله اول برای آنان یک خودروی سدان وهمچنین دو خودروی شاسی بلند طراحی و تولید خواهد کرد تا به نیازهای خود رسیدگی کنند. گفتنی است که این برند فعالیت خود را در "چنگدو" مرکز استان سیچوان دنبال خواهد کرد و همانطور که گفتیم، حاصل تعامل شرکت خودروسازی فولکس واگن با خودروساز محلی FAW است که با محصولات آن در بازار کشور خودمان هم آشنا هستیم.
فولکس واگن ادعا میکند که برند جدید "جتا" این امکان را به شما میدهد تا به طور موثر از پتانسیل بازار فروش خود در کشور چین بهرهمند شوید. با راه اندازی این برند، ما شکافی بین نام تجاری اصلی فولکس واگن و محصولات اصلی خود ایجاد خواهیم کرد و با این کار میتوانیم بازار فروش بزرگتری با همکاری خودروسازان محلی داشته باشیم. به این ترتیب پوشش بازار ما را در کشور چین به میزان قابل توجهی افزایش خواهد داد.
گفتنی است که برند جتا نمایندگیهای فروش اختصاصی خود را در کشور چین خواهد داشت و فولکس واگن تخمین میزند که تا پایان سال جاری، حدود ۲۰۰ نمایشگاه فروش محصولات "جتا" در کشور چین راه اندازی شود و ظرفیت تولید آن هم سالیانه به ۵۰۰ هزار دستگاه برسد.
منبع: پرشین خودرو
انتهای پیام/