آیین قدردانی از منجیان غریق نمونه کشور در سالن اجتماعات پلاژ نیروی انتظامی ساری برگزار شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، ایلخانی نوری رئیس فدراسیون نجات غریق و غواصی در مراسم قدردانی از ناجیان غریق کشور، با اشاره به اینکه تبادل افکار و هم اندیشی در کنار قدردانی از مهم‌ترین اهداف برگزاری این مراسم است، گفت: منجیان برتر امروز از میان صدو شصت هزار منجی فعال کشور انتخاب شدند.
 
وی افزود: تقویت آموزش ناجیان غریق سطح کشور توسط مدرسان و تشکیل ستاد‌هایی در تمام استان‌ها برای پیشگیری از غریق در استخر‌ها و سواحل از مهم‌ترین برنامه‌های فدراسیون در سال ۹۸ خواهد بود.
 
رئیس فدراسیون نجات غریق و غواصی با اشاره به اهمیت تشکیل مجمع عمومی هیات نجات غریق استان مازندران و برگزاری کلاس دوره بین المللی نجات غریق استان گفت: ما در ۶ استان کشور دریا داریم که همراه با نظارت خوبی که وجود دارد، منجیان غریق ما در این استان‌ها حافظ جان مردم هستند.
 
نوری با اشاره به اینکه ۱۰۰۰ منجی در سواحل مازندران حافظ جان مردم هستند از نقی کریمیان رئیس هیات نجات غریق و غواصی مازندران به خاطر کاهش ۲۴ درصدی غرق شدگان در سواحل استان قدرانی کرد.
 
کریمیان، رئیس هیات نجات غریق و غواصی مازندران، نیز در این مراسم با اشاره به اینکه در سال ۹۷ کاهش ۲۴ درصدی غریق در مازندران داشتیم، گفت: برای کاهش بیشتر غریق در سواحل مازندران در سال ۹۸، هفتصد ناجی دیگر به ناجیان ما در سطح سواحل افزوده خواهد شد.
 
انتهای پیام/آ
 

۱۰۰۰ منجی در سواحل مازندران حافظ جان مردم هستند از

برچسب ها: هلال احمر ، حادثه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.