کرملین اعمال تحریم‌های احتمالی علیه دارایی‌های ولادیمیر پوتین از سوی آمریکا را رد کرد و آن‌ را ناشی از احساسات ضد روسی دانست.

رد احتمال تحقیق آمریکا در مورد دارایی‌های پوتین از سوی کرملینبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از رویترز، کرملین احتمال اعمال تحریم‌هایی از سوی آمریکا که دارایی‌های ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهور روسیه، را هدف قرار می‌هد، رد کرد و قانون پیش‌نویس تحریم‌ها را نمونه‌ای از احساسات ضد روسی دانست که نباید جدی گرفته شود.

گروهی از نمایندگان کنگره آمریکا پیش‌نویس تحریم‌هایی را علیه روسیه پیشنهاد داده‌اند که در میان باقی مسائل، رئیس اطلاعات ملی آمریکا را ملزم می‌سازد درباره ارزش خالص دارایی‌های پوتین به کنگره گزارش دهد.

پیش از آن نیز در دوم اوت سال گذشته میلادی یک گروه از سناتور‌های آمریکایی به ریاست لیندسی گراهام، سناتور جمهوری خواه، لایحه تحریم‌ها علیه روسیه را در پاسخ به ادعای دخالت مسکو در انتخابات سال ۲۰۱۶ آمریکا، حضور نظامی در سوریه و همچنین الحاق کریمه تحویل کنگره دادند تا اقتصاد این کشور را هدف قرار دهند؛ هرچند بررسی این لایحه بعد‌ها به سال جاری میلادی موکول شد.

انتهای پیام/

برچسب ها: روسیه ، آمریکا ، تحریم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار