اضافه شدن «گوگل دو» به وب

شرکت گوگل برنامه «گوگل دو» را برای نسخه وب طراحی کرده است و از این پس کاربران می‌توانند با رایانه‌های خود از این برنامه استفاده کنند.

اضافه شدن «گوگل دو» به وببه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، گوگل همیشه به دنبال راهی بوده تا بتواند برنامه‌های خود را به بهترین برنامه‌ها تبدیل کند تا کاربران با استفاده از برنامه‌های گوگل به کارهای روزمره خود برسند. یکی از این برنامه‌ها، نرم‌افزار تماس ویدئویی «گوگل دو» است که گوگل این برنامه را برای ارتباط تماس ویدئویی بین دو کاربر با بهترین کیفیت طراحی و عرضه کرده است. تا به حال Google Duo یک نرم‌افزار تماس ویدئویی برای گوشی‌های اندرویدی و iOS بود اما به تازگی خبر از شرکت گوگل می‌رسد که این برنامه چت ویدئویی موبایل از آغاز این هفته از طریق وب هم قابل دسترسی است.

به عبارت دیگر، گوگل این امکان را فراهم کرده که کاربران برنامه Google Duo از طریق رایانه‌های شخصی خود و بدون استفاده از گوشی هوشمند یا تبلت از این برنامه استفاده کنند. این سرویس جدید در حال حاضر در سایت Duo در دسترس است اما کاربران نباید از مرورگر اپرا به دلیل عدم هماهنگی آن با برنامه از آن استفاده کنند.

بر اساس اعلام شرکت گوگل، کاربران برنامه Google Duo می‌توانند در کنار استفاده از دستگاه‌های اندروید و iOS از مرورگرهای گوگل کروم، فایرفاکس و سافاری استفاده کنند. حالا، برای استفاده از این سرویس برخط، کاربران مجبور هستند وارد حساب کاربری خود در گوگل شوند اما دیگر نیازی به احراز هویت از طریق گوشی‌های هوشمند یا اسکن کد QR نیست.

زمانی که کاربران گوگل وارد حساب کاربری خود شوند، مخاطبان به صورت خودکار هماهنگ می‌شوند و کاربران می‌توانند از این طریق با یکدیگر تماس بگیرند اما این تماس یک تماس صوتی نخواهد بود و یک تماس ویدئویی با کیفیت بسیار بالا خواهد بود.

گفتنی است، گوگل دو در کنفرانس توسعه‌دهندگان گوگل در تاریخ ۱۸ مه سال ۲۰۱۶ معرفی شد و در ۱۶ اوت سال ۲۰۱۶ منتشر شد. Google Duo به کاربران اجازه می‌دهد تا تماس‌های ویدئویی با وضوح بالا برقرار کنند.


بیشتر بخوانید: تعداد کاربران اندروید وان به سرعت افزایش می‌یابد


انتهای پیام/

پشتیبانی وب از Google Duo

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار