جدیدترین ورژن جیمیل با ظاهری جدید برای iOS منتشر شد +عکس

گوگل نرم‌افزار جیمیل خود را با طراحی ظاهری جدید برای سیستم عامل iOS عرضه کرد.

جدیدترین ورژن جیمیل با ظاهری جدید برای iOS منتشر شد +عکسبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، ماه گذشته بود که گوگل، صاحب بزرگترین سرویس ایمیل در جهان یعنی جیمیل اعلام کرد که نرم‌افزار این سرویس ظاهری جدید به خود خواهد گرفت که به این منظور ساخته شده که کمی روشن‌تر به نظر بیاید و محتوای این سرویس در مرکزیت کار نرم‌افزار جیمیل باشد. کمتر از یک هفته قبل، گوگل نسخه جدید جیمیل را با طراحی ظاهری جدید برای کاربران اندروید عرضه کرد اما کاربران iOS از آن زمان به دنبال این بودند که بدانند این نسخه جدید چه زمانی برای آن‌ها عرضه خواهد شد.

کاربران آیفون و آیپد باید خوشحال باشند، زیرا گوگل در حال عرضه نرم‌افزار تازه طراحی شده جیمیل برای کاربران iOS است که از حساب جیمیل استفاده می‌کنند. این بروزرسانی هنوز در اپ استور به صورت رسمی بارگذاری نشده است چرا که این برنامه، یک آپدیت کنار سروری است در نتیجه نیازی به رفتن به اپ استور برای دانلود کردن آن نیست و خود برنامه به صورت خودکار در روزهای آینده آپدیت خواهد شد.

اولین تغییری که در این بروزرسانی به چشم خواهد خورد، روشن‌تر بودن آن نسبت به نسخه‌های قبل است. قسمت‌های قرمز رنگی که به نوعی نماد جیمیل به حساب می‌آمدند، دیگر در این نسخه دیده نمی‌شوند و همه آن‌ها با رنگ سفید جایگزین شده‌اند. از آنجایی که بروزرسانی جدید جیمیل دارای طراحی محتوایی است، آیکون‌های این نسخه تغییر کرده‌اند و یک آیکون جدید همبرگری وجود دارد که به کاربران امکان دسترسی به کشوی ناوبری را می‌دهد.

کاربرانی که بروزرسانی جدید جیمیل را دریافت کرده‌اند، ابتدا، باید بین سه گزینه طرز نمایش این برنامه یعنی پیش‌فرض، راحت و فشرده یکی را انتخاب کنند. تغییر دیگری که کاملا به چشم خواهد آمد، قسمت پایینی این برنامه خواهد بود که کاربران متوجه دکمه چهار رنگی خواهند شد که با لمس کردن آن، یک ایمیل جدید برای ارسال باز خواهد شد.

جدیدترین ورژن جیمیل با ظاهری جدید برای iOS منتشر شد +عکس

به خاطر داشتن رنگ سفید در تم این نرم‌افزار و دیدن لیبل‌های مختلف در صندوق پیام (Inbox) بسیار آسان‌تر خواهد بود. از طرفی، این برنامه در شرایط نور کم بسیار روشن به نظر خواهد آمد.


بیشتر بخوانید: گوگل واقعیت افزوده را برای گوشی‌های ضعیف‌تر نیز به ارمغان می‌آورد


انتهای پیام/

گوگل بروزرسانی جدید جیمیل را برای iOS منتشر کرد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار