سخنگوی جامعه روحانیت مبارز به تشریح جلسه جامعه روحانیت مبارز با نمایندگان تشکل‌های ارزشی و انقلابی پرداخت.

جزئیات جلسه جامعه روحانیت مبارز با تشکل‌های ارزشی و انقلابی/ تداوم این جلسات در فروردین سال آیندهحجت‌الاسلام غلامرضا مصباحی مقدم، سخنگوی جامعه روحانیت مبارز  درگفت‌وگو با خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان با اشاره به اینکه امروز پنجشنبه (۹ اسفندماه) دومین جلسه جامعه روحانیت مبارز با نمایندگان تشکل‌های ارزشی و انقلابی بود، گفت: این جلسه بسیار خوبی بود و اکثر نمایندگان تشکل‌ها حضور داشتند.

وی با بیان اینکه حدودا ۳۳ نفر از نمایندگان تشکل‌ها در این جلسه شرکت کردند، افزود: این جلسه به درخواست نمایندگان تشکل‌های ارزشی و انقلابی تشکیل شد و علت آن این بود که اهداف جامعه روحانیت مبارز و اساسنامه و تشکیلات جدید را برای آنها توضیح دهیم.

عضو جامعه روحانیت مبارز تصریح کرد: البته این توضیحات از جلسه گذشته شروع شد و تکمیل آن در این جلسه بود.

حجت‌الاسلام مصباحی مقدم تصریح کرد: نمایندگان تشکل‌های ارزشی و انقلابی پیشنهاد داشتند که جلسات با جامعه روحانیت مبارز ادامه داشته باشد و قرار شد که بعد از عید جلسه‌ای بگذاریم تا در آن جلسه اهداف ادامه نشست‌ها را تعیین کنیم.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام خاطرنشان کرد: قرار بر این است که  در صورت تصویب اهداف و برنامه‌ها هیئت مدیره‌ای به انتخاب اعضا برای ادامه این جلسات انتخاب شود.

حجت‌الاسلام مصباحی مقدم در پایان خاطرنشان کرد: جلسه بعدی قرار است در دهه سوم فروردین برگزار شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار