رئیس پلیس راه ایلام از آمادگی پلیس راه استان برای حضور در جاده‌ها طی ایام نوروز خبر داد.

آمادگی پلیس راه ایلام برای ایام نوروزبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام،سرهنگ رضا همتی زاده رئیس پلیس راه ایلام گفت: در آستانه سال جدید و مسافرت‌های نوروزی راه‌های استان مرزی ایلام به دلیل خیل بازدید کنندگان از یادمان‌های دفاع مقدس به یکی از پرترددترین مسیر‌های مواصلاتی کشور تبدیل خواهد شد، موضوعی که نشانگر اهمیت ایمن سازی راه‌ها است.

 همتی زاده افزود: در خصوص اقدامات زودبازده از جمله خط کشی محور‌های مواصلاتی، نصب تابلو علائم، چراغ چشمک زن، ترمیم جاده و... باید قبل از ایام نوروز در این راستا تمهیداتی اندیشیده شود.

وی عنوان کرد: پلیس راه استان با همکاری راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اقدامات خوبی در زمینه جاده‌های استان انجام داده است.

رئیس پلیس راه ایلام گفت: نکته قابل توجه اینکه جاده زرنه به سمت سومار از جاده‌های فرعی استان که جاده گردشگری و ترانزیتی استان محسوب می‌شود، در حال حاضر مسدود است و امیدوار هستیم تا قبل از ایام نوروز این جاده را بازگشایی شود.

وی  ادامه داد: امسال در بحث تصادفات جاده‌ای در استان نسبت به سال گذشته کاهش چشمگیر تصادفات را داریم و استان در رتبه اول کمترین تلفات در سطح کشور قرار گرفته است.

 

انتهای پیام/با

آمادگی پلیس راه  ایلام برای حضور در جاده‌ها

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.