رئیس پلیس راه استان ایلام از رفع و آشکارسازی نقاط حادثه خیز محور ملکشاهی در آینده نزدیک خبر داد.

رفع و آشکارسازی نقاط حادثه خیز شهرستان ملکشاهی در آینده نزدیکرضا همتی زاده  رئیس پلیس راه استان ایلام در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ،گفت: با توجه به کوهستانی و پرپیچ و خم بودن مسیر ملکشاهی و وجود برخی از نقاط حادثه خیز، همچنین وقوع تصادفات جاده ای طی هفته های اخیر جلسات مثمرثمری در این خصوص با حضور دادستان محترم شهرستان ملکشاهی و ادارات مربوطه برگزار شد.

همتی زاده  افزود: نتیجه این جلسات، آشکارسازی برخی نقاط پرتصادف تا قبل از شروع تعطیلات نوروزی و رفع و حذف دیگر نقاط مورد نظر در آینده نزدیک بود.

وی ادامه داد:در راستای رسیدگی سریع و بموقع تصادفات جاده ای، همچنین برخورد با تخلفات رانندگی بویژه تخلفات حادثه ساز که نقش بسزایی در وقوع تصادفات داشته، یک ایستگاه پلیس راه در محور ملکشاهی مستقر خواهد شد.

سرهنگ همتی زاده خاطرنشان کرد:پلیس راه انتظامی استان ایلام در سال جاری به منظور پیشگیری از تصادفات نسبت به توزیع تعداد ۵۰۰ عدد کلاه ایمنی رایگان در روستاها و شهرستان ملکشاهی،آموزش ۱۵۰۰ نفر دانش آموز در مقاطع مختلف تحصیلی،آموزش مدیران و شرکت های باربری و مسافربری،طرح ایمن سازی عابرین پیاده و وانت بارها و آموزش روستاهای حاشیه راه اقدام کرده است .

وی ادامه داد: به منظور مهار تصادفات در محور ملکشاهی، پلیس راه استان نسبت به اجرای طرح های ضربت همچون، توقیف موتورسیکلت های دارای حرکات مخاطره آمیز،توقیف ساعتی وسایل نقلیه دارای حرکات خطرآفرین،اعزام تیم های گشتی به نقاط پرتصادف و محورهای روستایی،ضبط گواهینامه رانندگان بیش از ۳۰ نمره منفی و برخورد با وانتهای حمل مسافر در قسمت عقب بار اقدام کرده است.

رئیس پلیس راه استان با تشکر از عوامل راهداری و راه و شهرسازی استان گفت:خوشبختانه طی ماههای اخیر در مسیر ملکشاهی؛ساماندهی علائم و تابلوها،نصب چراغ چشمک زن و سرعت گیرها در تقاطع ها،نصب حفاط و ایجاد خاکریز در دهانه پل ها و پرتگاه ها به منظور جلوگیری از خروج و سقوط وسایل نقلیه به داخل پل ها و پرتگاه ها،خط کشی برخی از نقاط و لکه گیری سطح آسفالت در برخی از نقاط و شانه سازی مناسب در مسیر ملکشاهی صورت گرفته است.

سرهنگ همتی زاده ادامه داد: از همشهریان فهیم می خواهم که انتقادات،پیشنهادات و راهکارهای خود را به دست ما برسانند و با توجه به فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر حداقل رساندن تصادفات جاده ای،پلیس راه انتظامی استان با حضور فعال و چشمگیر در محورهای مواصلاتی استان بخصوص نقاط حادثه خیز و برنامه ریزی های صورت گرفته توسط ادارات مربوطه در صدد رفع و آشکارسازی نقاط حادثه خیز در جهت کاهش تصادفات جاده ای طی ماه های آتی خواهند بود.

 

انتهای پیام/با

رفع  نقاط حادثه خیزجاده ای در شهرستان ملکشاهی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.