رئیس دانشگاه آزاد گفت: کشور بر محور علم حرکت می‌کند و حرکت چله دوم مبتنی بر علم است.

یک ششم دانشجویان دانشگاه آزاد را خانواده ایثارگران تشکیل می‌دهند/ حرکت چله دوم انقلاب مبتنی بر علم استبه گزارش خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، محمد مهدی طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد در مراسم جایزه ملی ایثار که صبح امروز در سازمان مرکزی دانشگاه آزاد برگزار شد با اشاره به چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی، اظهار کرد: در این زمان بیانیه‌ای تاریخی خطاب به جوانان از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی صادر شد، این بیانیه تبیین کننده نظریه انقلاب بود و قرار نیست انقلاب، نظام و دولت پیر شود.

وی با بیان اینکه نظریه انقلابی به منظور شروع چله دوم انقلاب با ایثار است، گفت: این انقلاب به چله دوم می‌رسد و جوانان آن‌ را ادامه می‌دهند.

طهرانچی با اشاره به ارکان مختلف این بیانیه اظهار کرد: خدا را شکر می‌کنیم در ایامی زندگی می‌کنیم که هدایت گر اول آن جایگاه علم را قدر می‌شناسد و کشور بر محور علم حرکت می‌کند و حرکت چله دوم مبتنی بر علم است.

رئیس دانشگاه آزاد با بیان اینکه شهدای جهاد علمی پرچم دار علم هستند،گفت: بدون ایثارگری نمی‌توان در چرخه علم حرکت کرد.

وی با بیان اینکه رکن دوم بیانیه تاریخی اخلاق است، اظهار کرد: ایثارگری در اخلاق و معنویت اهمیت دارد و ایثار رمز موفقیت‌های ما در چهل سال گذشته بود.

طهرانچی با اشاره به سومین جشنواره جایزه ملی ایثار بیان کرد: یک ششم دانشجویان این دانشگاه را خانواده ایثارگران تشکیل می‌دهند؛ مردمی که تاریخ ندادند و به آن تکیه نکنند موفق نمی‌شوند جامعه‌ای که گذشته خود را فراموش کند آینده ندارد ما ایثارگران را پاس می‌داریم، زیرا می‌خواهیم بگوییم ریشه در گذشته‌ای داریم که می‌توانیم آینده درخشانی را بسازیم.

رئیس دانشگاه آزاد با بیان اینکه توجه به ایثارگری نیاز جامعه است، گفت: توجه به خدمات ایثارگران برای تمام ملت است؛ ما به برگزاری جشنواره ایثار نیازمندیم نه ایثارگران به ما، زیرا فردای درخشان در گرو نگاه به گذشته موفقیت آمیز ملت است.

انتهای پیام/

اظهارات رئیس دانشگاه آزاد در مراسم جایزه ملی ایثار

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار