روحانیان باید در بحث تبلیغ دین از فضای مجازی بهره برداری لازم را باید داشته باشند.

سواد رسانه‌ای برای روحانیون ضروری استبه گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، حجت الاسلام صفر قربانپور مدیرکل تبلیغات اسلامی استان مرکزی گفت: در حال حاضر و شرایط موجود، اهمیت فضای مجازی به حدی قابل توجه است که مقام معظم رهبری مکررا به این موضوع اشاره دارند که برای برطرف کردن آسیب‌های فضای مجازی و استفاده مطلوب از آن تدبیری اندیشیده شود.

قربانپور اظهار کرد: آگاهی مبلغان دینی و روحانیان از بستر‌های جدید ارتباطی و فضای مجازی ضروری است تا بتوان برای ترویج دین و مقابله با هجمه نرم دشمن از آن بهره گرفت.

وی افزود: ارتقای سواد رسانه‌ای برای قشر روحانیان نیز لازم است، چراکه روحانیان در بحث تبلیغ دین از فضای مجازی بهره برداری لازم را باید داشته باشند بنابرین باید از سواد رسانه برخوردار شوند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان مرکزی در پایان خاطرنشان کرد: دشمنان از بدو پیروزی انقلاب تاکنون با استفاده از ابراز‌های متفاوتی درصدد تخریب اعتقادات جامعه اسلامی و شبهه افکنی در حوزه دینی هستند. در عصر کنونی نیز فضای مجازی ابزاری است که دشمن با قدرت تمام و صرف هزینه‌های کلان در راستای تحقق اهداف خود از آن بهره می‌گیرد و ما باید در این زمینه هوشیار باشیم.

انتهای پیام/ ک.

ارتقای سواد رسانه‌ای برای قشر روحانیان نیز لازم است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.