استاندار مرکزی گفت: قوانین و مصوبات اجرایی نشده در حوزه جامعه ایثارگری استان مرکزی با جدیت در دستور کار است.

سید علی آقازاده استاندار مرکزی در حاشیه نشست شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت  در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛  گفت: قوانین و مصوبات اجرایی نشده در حوزه جامعه ایثارگری این استان با جدیت در دستور کار است و دستگاه‌های اجرایی نیز باید تمام تلاش خود را در حل مشکلات به کار گیرند.

استاندار مرکزی.
قوانین و مصوبات اجرایی نشده حوزه ایثارگری استان مرکزی با جدیت در دستور کار است
استاندار مرکزی گفت: قوانین و مصوبات اجرایی نشده در حوزه جامعه ایثارگری استان مرکزی با جدیت در دستور کار است.
سید علی آقازاده استاندار مرکزی در حاشیه نشست شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت گفت: قوانین و مصوبات اجرایی نشده در حوزه جامعه ایثارگری این استان با جدیت در دستور کار است و دستگاه‌های اجرایی نیز باید تمام تلاش خود را در حل مشکلات به کار گیرند.

آقازاده افزود: تامین و پرداخت هزینه درمان تکمیلی ایثارگران و افراد تحت تکفل از سرجمع اعتبارات مصوب دستگاه‌ها، مصوبه هیات وزیران است و به زودی در این استان مرکزی هم اجرایی می‌شود.

وی اضافه کرد: قرارداد تامین و پرداخت هزینه درمان تکمیلی ایثارگران وزارت آموزش و پرورش هم با بیمه دی منعقد شده که به زودی به استان‌ها نیز ابلاغ و مشکل بیمه تکمیلی این قشر از جامعه حل می‌شود.

وقفه تامین هزینه بیمه تکمیلی ایثارگران نتیجه ناهماهنگی‌های دستگاه‌ها

استاندار مرکزی ادامه داد: وقفه تامین هزینه بیمه تکمیلی ایثارگران نتیجه ناهماهنگی‌های دستگاه‌ها است که تا پایان سال بر طرف می‌شود.

تشکیل ۵ کمیته رسانه با مسئولیت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، جمع آوری آثار با مسئولیت بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، پژوهش و تحقیق با مسئولیت دانشگاه پیام نور، تبلیغات با مسئولیت اداره کل تبلیغات اسلامی و کمیته پشتیبانی با مسئولیت سازمان برنامه و بودجه در شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت استان مرکزی از مهمترین مصوبات این نشست بود.

نامگذاری پل روگذر جاده اراک - فراهان به نام شهید جهادگر اسدالله هاشمی و برگزاری فصلی شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت استان مرکزی از دیگر مصوبات این نشست بود.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.