تا پایان اسفند ماه ۶ هزار نفر از دانش آموزان استان مرکزی به اردو‌های راهیان نور می‌روند.

شیرخانی معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان مرکزی در گفتگو با خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛ گفت: تا پایان اسفندماه سال جاری ۶ هزار نفر از دانش آموزان دختر و پسر استان مرکزی به مناطق عملیاتی دفاع مقدس درجنوب کشور اعزام می‌شوند.

شیر خوانی افزود: هدف از اجرای برگزاری اردو‌های راهیان نور آشنایی نسل جوان به ویژه دانش آموزان با فرهنگ ایثار و شهادت است.

وی اضافه کرد: در این اردو‌ها دانش آموزان با رشادت‌ها و ایثارگری‌های رزمندگان هشت سال دفاع مقدس آشنا خواهند شد تا ویروس غفلت و بی تفاوتی در وجود دانش آموزان ازبین برود و انشا الله روحیه ایثار شهادت و از خود گذشتگی در وجود شان احیاء شود.

در اردو‌های ۳ روزه راهیان نور در جنوب کشور دانش آموزان از مناطق عملیاتی دفاع مقدس از جمله هویزه، اروند رود، شلمچه و فتح المبین دیدن می‌کنند و راویان دفاع مقدس نحوه جهاد وایثارگری رزمندگان را برای آن‌ها نقل خواهند کرد.

اردو‌های راهیان نور استان مرکزی دوازدهم آبانماه با اعزام ۲۰۰ دانش آموز دختر از شهرستان زرندیه آغاز شد و این کاروان راهیان نور دانش آموزی در قالب ۵ دستگاه اتوبوس به مناطق عملیاتی دفاع مقدس در جنوب کشور اعزام شدند.

انتهای پیام / ج

اعزام ۶ هزار دانش آموز استان مرکزی به سرزمین‌های نور تا پایان ۹۷

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.