معاون امور هماهنگی استانداری خراسان جنوبی استان خراسان جنوبی گفت:هیچ افزایش قیمتی در خصوص بلیط سفر های نوروزی وجود نخواهد داشت و ستاد تنظیم بازار موضوعات را کنترل خواهد کرد.

علوی مقدم معاون امور هماهنگی استانداری خراسان جنوبی در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، افزود: استان خراسان جنوبی از پتانسیل و ظرفیت گردشگری برخوردار است و همین امر سبب مطرح شدن آن در کل کشورشده است.
وی گفت: در 2 سال گذشته قدم های بسیار خوبی برای معرفی توانمندی های استان برداشته شده است و برای اینکه گردشگران در رفاه کامل باشند باید تمهیدات لازم و مرتبط با موضوعات سفر درنظر گرفته شود.

علوی مقدم با بیان اینکه ستاد اجرایی خدمات سفر انجام شده است افزود: دبیر خانه در میراث فرهنگی باید اتفاقات سال گذشته را مدنظر قرار دهد و نواقص را به مشورت گذاشته تا راه حلی برای آن درنظر گرفته شود.

معاون امور هماهنگی استانداری خراسان جنوبی بیان کرد:باید تلاش شود تاحضور گردشگران در شهر های استان به لحاظ میزان مدت اقامت افزایش داشته باشد زیرا این امر به ارتقای جایگاه استان و ایجاد درآمد پایدار کمک می کند.

وی اظهار کرد:کمیته های 10 گانه در ذیل شورای هماهنگی خدمات سفر وظایف متعددی را به عهده دارند که از جمله آنها کمیته تنظیم بازار است که موضوعاتی از قبیل ارزاق عمومی، خدمات رفت و آمد سفر وهزینه های بلیط را کنترل خواهد کرد.

علوی مقدم با اشاره به اینکه چنانچه برنامه ریزی برای سفر نداشته باشیم و نوع نگرش ما به موضوعات گردشگری متفاوت نباشد قطعا باید درجا بزنیم گفت:امسال برنامه ها متفاوت تر خواهد بود و تشکیل نمایش گاه ها و کاروان شادی بازارچه ها ی صنایع دستی و ارایه توانمندی های استان و همچنین فضاهای تاریخی و گردشگری با تنوع بیشتری برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه احداث راه در استان با کندی صورت می گیرد افزود: حوادث در جاده ها 3 عامل دارد که می توان به عوامل انسانی، وسیله نقلیه و جاده ها اشاره کرد که در این بین آنچه نقش اساسی در اتفاقات را دارد مربوط به عوامل انسانی است.

معاون امور هماهنگی استانداری خراسان جنوبی در پایان گفت: باید جاده های استاندارد داشته باشیم و تلاشگران در عرصه ی سازندگی ،اعم از پیمانکاران و مدیریت راهداری و اداره راه و شهر سازی تمام تلاش خود را در این خصوص دارند.

انتهای پیام/ ط ا

عوامل انسانی نقش اساسی در اتفاقات جاده ای

برچسب ها: استانداری ، نوروز۹۷
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار