رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان مهاباد گفت: ۵۹۰ تن آسفالت صرف ترمیم و بهسازی جاده‌های مهاباد شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، عبدالله پوری رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان مهاباد گفت: ۵۹۰ تن آسفالت امسال برای بهسازی و ترمیم جاده‌های موجود در محور‌های منتهی به این شهرستان استفاده شده است.

وی افزود: این بهسازی شامل لکه گیری، چاله پرکنی و روکش آسفالت محور‌های مهاباد به ارومیه، مهاباد به میاندوآب و مهاباد به سردشت بوده که با هدف افزایش سطح کیفی محور‌های ارتباطی این شهرستان صورت گرفته است.

عبدالله پوری گفت: با توجه به نزدیکی تعطیلات نوروزی و افزایش سفر‌ها در این مدت، فرصت خوبی برای آماده سازی، ترمیم روکش آسفالت و بهسازی محور‌های منتهی به این شهرستان ایجاد شده است.

وی ادامه داد: ساماندهی علایم ایمنی، تنظیف حریم و پارکینگ‌های کنار جاده ای، شست و شوی تابلوها، تجدید خط کشی راه‌ها به ویژه محورها، تجهیز نمازخانه‌های بین راهی برای اسکان احتمالی مسافران نوروزی و رصد جاده‌ها از اقدامات پیش بینی شده برای تعطیلات نوروز ۹۸ در منطقه است.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان مهاباد اضافه کرد: تعمیرات چراغ‌های چشمک زن و عملیات بهسازی روشنایی در محور‌ها و گردنه‌های زمزیران و برده رشان نیز در دستور کار قرار گرفته است که با برنامه ریزی انجام شده قبل از آغاز سفر‌های نوروزی به پایان خواهد رسید.

عبدالله پوری گفت: در این مدت مکانیک‌های سیار خودرو نیز به صورت شبانه روزی در جاده‌های ارتباطی تردد می‌کنند تا در صورت بروز مشکلات احتمالی برای مسافران و خودرو‌ها خدمات لازم را به آن‌ها ارائه دهند.

انتهای پیام/ج

ترمیم و بهسازی جاده‌های مهاباد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.