در این نشست دستگاه‌های خدمات رسان برای آماده سازی این شهرستان مهاباد برای استقبال از میمهانان نوروزی اعلام آمادگی کردند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، در این نشست شاوله مسئول کمیته اسکان ستاد خدمات سفرمهاباد گفت: آموزش و پرورش مهاباد در اسکان میهمانان نوروزی سال ۹۷ رتبه نخست استان را از آن خود کرد و طبق برنامه ریزی‌ها در نوروز سال ۹۸ هم ۱۵ مدرسه با ۱۵۵ کلاس درس آماده اسکان مهمانان نوروزی است.

شجاعی فرماندار و رئیس ستاد خدمات سفر مهاباد هم از مهاباد بعنوان گردشگر پذیر‌ترین شهر آذربایجانغربی نام برد و گفت: مهابادی‌ها از هم اکنون خود را برای استقبال از سفیران آداب و رسوم و ارزش‌ها آماده کرده اند.

قادری رئیس اداره صنعت معدن و تجارت مهاباد به نظارت بر بازار و کنترل قیمت‌ها اشاره کرد و گفت: طرح نظارت نوروز‌ی از پانزدهم بهمن ماه آغاز شده و تا پانزدهم فروردین ماه ادامه خواهد داشت.

عبدالله پوری رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مهاباد گفت: برای داشتن سفری ایمن و بدون حادثه جاده‌های مواصلاتی و منتهی به شهرستان مهاباد لکه گیری و آسفالت می‌شوند.

رئیس پلیس راهور مهاباد نیز از رانندگان خواست که ضمن پرداخت خلافی‌های بالای یک میلیون تومان و توجه به بیمه شخص ثالث و معاینه فنی خودرو‌های خود سفری بدون حاشیه را برنامه ریزی کنند.

خط کشی معابر و محور‌های مواصلاتی و زیبا سازی محیط شهری برای استقبال از میهمانان نوروزی از جمله دیگر مصوبات این نشست بود.

انتهای پیام/ج

نشست تمهیدات ستاد خدمات سفر مهاباد برای استقبال از میهمانان نوروزی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.