رئیس اداره راهداری و حمل نقل جاده‌ای مهاباد گفت: همه جاده‌های ارتباطی به شهرستان مهاباد باز است.

عبدالله پوری رئیس اداره راهداری وحمل نقل جاده‌ای مهاباد در گفتگو  با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد،گفت: با توجه به موج بارشی که از دیروز در منطقه آغاز شده است گروه‌های راهداری با دو کمپرسی، یک دستگاه گریدر و لودر در محور‌های اصلی حوزه استحفاظی مهاباد به بوکان و مهاباد به سردشت عملیات برف روبی و نمک پاشی را در جاده‌های این شهرستان آغاز کرده اند.

وی با اشاره به اینکه در این مدت بیش از ۴۰۰ تن شن وماسه برای بهبود تردد در جاده‌های اصلی و فرعی مصرف شده است افزود: درحال حاضر نه تنها هیچ قطعه‌ای از راه‌های بین شهری بلکه راه هیچکدام از روستا‌های مهاباد مسدودنیست.

عبدالله پوری ادامه داد: ۲۴ دستگاه در راهدارخانه کله گاوی، چیتکه، قره بلاغ و راهدارخانه‌های سیار و مرکزی به صورت شبانه روزی آماده باش و در صورت لزوم مشغول برف روبی و نمک پاشی هستند.

وی از رانندگان خواست به هنگام تردد در جاده‌ها تجهیزات زمستانی به ویژه زنچیر چرخ وسایل گرمازا به همراه داشته باشند و قبل از سفر از سالم بودن وسایل گرمایشی خودرو خود اطمینان داشته باشند.

رئیس اداره راهداری وحمل نقل جاده‌ای مهاباد گفت: راهداران این شهرستان در این ایام به صورت شبانه روزی برای تسهیل تردد تلاش کرده و محور‌های برفگیر را در سریعترین زمان برف روبی و باز گشایی می‌کنند.

انتهای پیام/ن

برف روبی و نمک پاشی جاده‌های مواصلاتی مهاباد

برچسب ها: رهداری ، وضعیت راه ها
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.