مدیر برنامه ریزی و فناوری اطلاعات کمیته امداد امام خمینی (ره) آذربایجان شرقی از اجرای بیش از ۵ هزار و ۲۰۰ طرح اشتعال زایی بین نیازمندان استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز، به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز، سیار مدیر برنامه ریزی و فناوری اطلاعات کمیته امداد امام خمینی (ره) آذربایجان شرقی گفت: با افزایش کمک‌های مردمی به کمیته امداد امام خمینی (ره) در استان آذربایجان شرقی در سال جاری، ۵ هزار و ۲۰۰ طرح اشتعال زایی بین نیازمندان این استان اجرا شده است.

وی با اشاره به افزایش میزان کمک‌های مردمی به نیازمندان افزود: در سال جاری، مردم استان آذربایجان شرقی ۹۹ میلیارد تومان به نیازمندان کمک کردند که نسبت به سال گذشته ۳۴ درصد رشد داشته است.

مدیر برنامه ریزی و فناوری اطلاعات کمیته امداد امام خمینی (ره) آذربایجان شرقی با اشاره به میزان اعتبار طرح‌های اشتغال زایی در استان ابراز داشت: ۹۶ میلیارد تومان با اعتبار دولتی از طریق منابع بانکی و تبصره ۱۶ و منابع کمیته امداد تقدیم ۵ هزار و ۲۰۰ خانواده شده است.

سیار همچنین از ارائه آموزش‌های رایگان به مددجویان خبر داد و عنوان کرد: ۱۱ هزار و ۷۱۶ مددجوی تحت حمایت کمیته امداد استان در ۹ ماهه سال جاری از آموزش‌های رایگان فنی و حرفه‌ای بهره‌مند شدند که از این تعداد ۴ هزار نفر در مناطق محروم استان سکونت دارند.

وی با بیان اینکه آموزش‌های برگزار شده در زمینه‌های کشاورزی، دامپروری، صنایع دستی، خدمات و صنعت بوده است، اظهار داشت: از مجموع شرکت کنندگان در دوره‌های مهارت آموزی ۱۰ هزار و ۲۷۹ نفر بازمانده از تحصیل، هزار و ۲۸۴ فارغ التحصیل دانشگاه و ۱۵۳ دانش آموز و دانشجو بودند.

 

انتهای پیام/ش

۵۲۰۰ طرح اشتغال زایی بین نیازمندان آذربایجان شرقی اجرا می شود

برچسب ها: کمیته امداد ، اشتغال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.