۶۲ میلیارد ریالی خیران میانه به مددجویان کمک کردند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز،  جعفری مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) میانه از مشارکت ۶۲ میلیارد ریالی مردم در سال جاری خبر داد و گفت: با این مشارکت‌ها برای ۱۲۰ نوعروس جهیزیه تامین و هزینه درمان ۸۷۵ نفر پرداخت شد و در بخش مسکن نیز ۱۷۵ نفر از خدمات احداث، خرید و تعمیرات کلی و جزئی بهره‌مند شدند.

وی افزود: از محل مشارکت‌های مردمی همچنین هزینه تحصیلی ۸۵۰ دانش آموز و ۸۰ دانشجوی شهرستان میانه پرداخت و نیاز‌های ضروری ۲۰۰ نفر رفع شد.

وی با بیان اینکه ۱۰۰ دانش آموز فاقد حامی میانه‌ای به تازگی تحت پوشش کمیته امداد قرار گرفته اند، از افراد خیر و نوع دوست میانه خواست تا با پرداخت ماهانه ۳۰۰ هزار ریال یک دانش آموز را تحت حمایت خود درآورند و برای کسب اطلاعات لازم در این خصوص می‌توانند با شماره ۵۲۲۲۲۵۵۶ تماس بگیرند.

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) میانه با بیان اینکه این نهاد با هدف توانمند سازی و خود اتکایی مددجویان با حمایت‌های مسئولان استانی و شهرستانی و مردم خیر به ۴ هزار خانوار و ۸ هزار نفر خدمات ارائه می‌دهد یادآوری کرد: در ۹ ماه سال جاری در بخش اشتغال و خودکفایی افراد مستعد یک هزار و ۱۰۰ نفر شناسایی و به ۸۰۰ نفر آموزش‌های لازم ارائه شده است.

جعفری ادامه داد: برای ۳۰۰ نفر از این افراد مستعد ۵۰ میلیارد ریال تسهیلات ایجاد اشتغال پرداخت شده که بعد از بررسی و نظارت و ارائه کمک‌های لازم این افراد به خودکفایی رسیده و از چرخه تحت پوشش‌ها خارج شدند.

وی به بهره مندی ۸۵۰ دانش آموز و ۸۰ دانشجو از خدمات کمیته امداد و خیران در بخش فرهنگی نیز اشاره کرد و گفت: با دستیابی این افراد به مدارج عالی در تحصیل بسیاری از مشکلات آن ها، خانواده و جامعه حل می‌شود.

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) با اظهار خرسندی از قبولی چندین دانش آموز تحت پوشش این نهاد در رشته‌های پزشکی، پرستاری، دبیری و سایر رشته‌های آزمون سراسری گفت: در کنار حمایت‌های تحصیلی سایر خدمات آموزشی، ورزشی، برپایی اردو‌های سیاحتی و زیارتی از سوی کانون امام علی (ع) به کودک ۴ ساله تا زن و مرد ۶۰ ساله ارائه می‌شود.

جعفری به آموزش ۴ هزار نفر در رشته‌های مختلف در سال جاری از سوی کانون امام علی کمیته امداد میانه اشاره کرد و ادامه داد: در بخش مشارکت‌های مردمی صدقات، نذورات، کفاره عمد و غیر عمد، زکات، جیره خشک و غذای گرم، کمک‌های نقدی و جنسی دریافت می‌شود.

وی از مردم خواست تا اگر در منازل و محل کسب و کار خود صندوق صدقات ندارند با شماره تلفن ۵۲۲۳۰۷۶۹ تماس بگیرند و صندوق صدقات را در درب منازل یا مغازه‌های خود دریافت کنند.

 

انتهای پیام/ش

۶۲ میلیارد ریالی خیران میانه به مددجویان کمک کردند

برچسب ها: کمیته امداد ، اشتغال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.