۱۸۶۰ واحد مسکن مددجویان در آذربایجان شرقی ساخته شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز،رمضانی مدیر تأمین مسکن و امور مهندسی ساختمان کمیته امداد آذربایجان شرقی در جمع خبرنگاران گفت: یکهزار و ۸۶۰ واحد مسکن شهری و روستایی مددجویی زیر پوشش کمیته امداد در این استان ساخته، بازسازی یا خرید شد.

وی گفت: در این مدت ۱۴۰ واحد مسکن برای مددجویان شهری خریداری شده و برای ۲۶۵ خانوار روستایی سرپناه ساخته شده است.

وی افزود: برای ساخت و خرید واحد‌های مسکونی در این مدت ۵۳ میلیارد و ۸۱۰ میلیون ریال از محل اعتبارات دولتی هزینه شده است.

رمضانی ادامه داد: برای ساخت واحد‌های مسکونی مددجویان ۲ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال از محل درآمد‌های زکات و ۲۱ میلیارد و ۱۰ میلیون ریال نیز از راه صدقات مردمی هزینه شده است.

وی با اشاره به مشارکت خیران استان در ساخت مسکن مددجویان زیر حمایت این نهاد، بیان کرد: خیران آذربایجان شرقی در قالب طرح رضوان در هشت ماهه امسال ۴۸ میلیارد و ۸۰ میلیون ریال برای مسکن نیازمندان کمک کرده اند.

مدیر تأمین مسکن و امور مهندسی ساختمان کمیته امداد آذربایجان شرقی با بیان اینکه این نهاد علاوه بر خرید و ساخت مسکن، برای تعمیر و بهسازی منازل مددجویان نیز اقدام می‌کند، اظهار داشت: در هشت ماهه امسال هزار و ۴۵۵ واحد مسکن مددجویان زیر حمایت این نهاد تعمیر و بهسازی شده است.

رمضانی تاکید کرد: در هشت ماهه امسال ۱۴ میلیارد و ۹۲۰ میلیون ریال تسهیلات مسکن از منابع بانکی و صندوق امداد ولایت به مددجویان پرداخت شده است.

 

انتهای پیام/ش

پرداخت  ۱۴ میلیارد و ۹۲۰ میلیون ریال تسهیلات مسکن  به مددجویان

برچسب ها: مسکن ، کمیته امداد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.