میزان کمک‌های حامیان طرح اکرام ایتام و محسنین آذربایجان شرقی ۶۰ درصد رشد داشته است.

رشد ۶۰ درصدی کمک به ایتام در آذربایجان شرقیبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز،بهروز شریف معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان آذربایجان شرقی با اعلام این خبر گفت: رشد ۶۰ درصدی کمک به ایتام و محسنین در آذربایجان شرقی نیکوکاران استان در ۱۰ ماه گذشته ۲۵ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان به صورت نقدی و غیرنقدی به یتیمان کمک کردند.


وی افزود: اکنون ۲۴ هزار حامی نیکوکار استان آذربایجان شرقی حمایت از ۱۱ هزار و ۸۴۸ فرزند یتیم را در طرح اکرام ایتام و محسنین را برعهده دارند.


وی با بیان اینکه طرح محسنین شامل آن دسته از خانوار‌های نیازمند می‌شود که دارای سرپرست بیمار، معلول، ازکارافتاده و یا زندانی هستند، افزود: حامیان این طرح خداپسندانه چتر حمایتی خود را بر سر ۸ هزار و ۱۴۳ فرزند نیازمند استان گسترانیده اند.


معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان ادامه داد: هم اکنون حدود ۵ هزار فرزند طرح محسنین در آذربایجان شرقی در نوبت یافتن حامی هستند و خیرانی که قصد حمایت از ایتام و فرزندان خانوار‌های نیازمند را دارند می‌توانند با مراجعه به سایت محسنین و یا به دفاتر کمیته امداد در این کار خیر پیشقدم شوند.


وی افزود: مردم نیکوکار آذربایجان شرقی می‌توانند با استفاده از روش‌های نوین و آسان همچون تلفن گویای نرم‌افزار‌های موبایلی "سکه" و "سنا" یا از طریق واردکردن کد #۰۴۱ *۸۸۷۷* از طریق تلفن همراه، به پرداخت کمک‌های نقدی خود به یتیمان و فرزندان طرح محسنین اقدام کنند.

انتهای پیام/

رشد ۶۰ درصدی کمک به ایتام در آذربایجان شرقی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.