رقابت های کاراته قهرمانی کشور به میزبانی شهرستان خوسف برگزارشد

احمدی پیما رئیس هیئت کاراته خراسان جنوبی در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ؛  گفت: مسابقات قهرمانی کشور کاراته سبک کیو کوشین کاراته در بخش مردان با حضور ۱۱ تیم و ۵ سبک و ۳۰ رده وزنی با حضور ۲۰۵ کاراته کار به میزبانی سالن ورزشی شهید نجفی شهرستان خوسف برگزار شد.

وی افزود: این دوره از رقابت ها که با حضور ۲۵چ ورزشکار بیست و ششم بهمن ماه سال جاری با یکدیگر از استان های خراسان رضوی، شمالی،جنوبی،سیستان و بلوچستان و یزد پیکار کردند،در پایان تیم های خراسان جنوبی قهرمان شد.

رئیس هیئت کاراته خراسان جنوبی گفت: در پایان این دوره از رقابت ها تیم های فولاد صنعت قائنات، تیم کیوکوشین طبس و تیم کیوکوشین ۳۱۳ بیرجند به ترتیب سکوهای اول تا سوم را از آن خود کردند.

همپنین چاجی رئیس هیئت دو ومیدانی خراسان جنوبی در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ؛  گفت: مسابقات دو ومیدانی شهرستان بیرجند در بخش دوی استقامت به مناسبت دهه مبارک فجر در دو رده سنی جوانان و بزرگسالان با معرفی نفرات برتر به پایان رسید

وی افزود:در این دوره از رقابت ها که به مسافت ۴ کیلومتر برگزار شد در بخش بزرگسالان محمدرضا احمد آبادی، یحیی سالاری، رسول امیرآبادی و در بخش جوانان امیرحسین امیر آبادی زاده، سید رسول موسوی و مهدی احمدی به ترتیب سکوهای اول تا سوم را از آن خود کردند.

انتهای پیام/ک

رقابت های کاراته قهرمانی کشور به میزبانی شهرستان خوسف برگزارشد

 

برچسب ها: کاراته ، ورزشی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.