رئیس مجمع نمایندگان هرمزگان در مجلس شورای اسلامی گفت: در دوره شش ساله ریاست جمهور‌ی دکتر روحانی شاخص‌های توسعه استان باتوجه به تحریم‌ها رو به رشد بوده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بندرعباس ،  محمد آشوری تازیانی رئیس مجمع نمایندگان هرمزگان در مجلس شورای اسلامی در نشست شورای اداری با حضور رئیس جمهور گفت: در این شش سال از دوره ریاست جمهور‌ی دکتر روحانی شاخص‌های توسعه استان باتوجه به تحریم‌ها رو به رشد بوده است.

وی افزود: با پشتیبانی دولت و هیئت دولت در زمینه منابع مالی استان برخی از کاستی‌ها و خلاء‌ها در بودجه سنواتی وجود داردکه یکی از این مشکلات بحث اشتغال پایدار است.

 رئیس مجمع نمایندگان هرمزگان در مجلس شورای اسلامی گفت: با توجه به تاکید الزامات اداری در زمینه اختصاص ۵۰ درصد از سهمیه استخدامی به جوانان استان در شرکت‌های استان مدنظر است.

آشوری با اشاره به سفر‌های متعدد دکتر روحانی به هرمزگان از بدو انقلاب تاکنون نشان از توجه و علاقه شما به این استان است،گفت:نیاز به تاکید است که در زمینه بیمارستان‌های استان اعتبارات در این حوزه افزایش یابد.

وی افزود:معیشت مرزنشینان استان که مرزدار هم هستند باید مورد توجه قرار گیرد و برای حفظ عزت و معیشت و امنیت اقتصادی این مردم حتی نیاز به استقرار نیروی نظامی نیست چرا که این مردمان در طول تاریخ استعمارگران پرتغالی و هلندی را از این سرزمین اخراج کرده اند.

 رئیس مجمع نمایندگان هرمزگان در مجلس شورای اسلامی  گفت:تقویت احساس عدالت در سرزمین ایران در نقاط مختلف ایران مورد توجه حضرتعالی است، ولی در خصوص تردد خودرو‌ها در مناطق کیش و قشم مردم استان هنوز بی بهره اند.

آشوری افزود: خواهشمندم که در خصوص تردد خودرو‌ها ی خارجی در خارج از این مناطق اقدام شود.

انتهای پیام/ر

درخواست رئیس مجمع نمایندگان هرمزگان برای تردد خودروها خارج از مناطق آزاد

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.