سرمربی تیم والیبال کاله مازندران گفت: به دلیل لژیونر شدن بازیکنان با کیفیت و ملی پوش کیفیت لیگ نسبت به سال گذشته کمتر شده است.

عطایی: کیفیت لیگ برتر والیبال پایین آمده استبهروز عطایی سرمربی تیم والیبال کاله مازندران در مورد بازی مقابل تیم ورامین در گفتگو با خبرنگار توپ و تور گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: بازی برای ما قطعا سخت است. شهرداری ورامین تیم قدرتمندی است. ما نمی‌توانیم با ترکیب کامل مقابل تیم شهرداری ورامین ظاهر شویم، چون تعدادی بازیکن مصدوم و سرماخورده داریم و می‌خواهیم در این بازی به آن‌ها استراحت دهیم و قصد داریم از بازیکنانی که مصدومیت کمتری دارند مقابل تیم شهرداری ورامین استفاده کنیم.

در رقابت‌های لیگ امسال فاصله تیم‌ها کم است

عطایی در مورد کیفیت لیگ برتر والیبال گفت: رقابت تیم‌ها در لیگ برتر امسال بسیار نزدیک بود و بازی‌های زیادی هم پنج سته شد، اما کیفیت لیگ نسبت به سال گذشته پایین‌تر بود و یک دلیلش هم می‌تواند این باشد که تعداد هفت یا هشت بازیکن خوب ما از لیگ ایران رفتند. مثل سعید معروف، میلاد عبادی پور، امیر غفور، فرهاد قائمی و ... که اکنون در لیگ کشور‌های دیگر بازی می‌کنند. این در کیفیت بازی‌های لیگ بی تاثیر نیست، اما این موضوع از طرفی هم باعث شد که بازیکنان جوان بیشتری برای بازی به لیگ برتر بیایند و فرصت بازی‌های بیشتری برای جوانان فراهم شد.

در چیدمان داوری مسابقات لیگ باید دقت بیشتری بشود

عطایی در مورد کیفیت داوری‌های امسال لیگ برتر مردان گفت: موضوع ویدئو چک سال‌های گذشته هم در لیگ ایران وجود داشته، اما مسئله مهم‌تر چیدمان‌ داورها و مدیریت داوری بازی‌های لیگ است. برخی چیدمان‌های داوری در بعضی بازی‌ها درست نیست. در لیگ چند داور هستند که متفاوت هستند و قضاوت قابل قبولی از خود ارائه می‌دهند. نمی‌شود برای همه داوران در لیگ  فرصت قضاوت ایجاد کرد، چون همه توانایی قضاوت‌ بازی‌های سخت را ندارند به غیر از تعدادی که استثنا هستند و از پس قضاوت بازی‌های لیگ به خوبی بر می‌آیند. با تمام احترام به کمیته داوران فدراسیون والیبال باید بگویم که تعدادی از داور‌ها از پس قضاوت بازی‌ها بر نمی‌آیند.

انتهای پیام/

آخرین اخبار از لیگ والیبال ایران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار