رقابت‌های لیگ برتر والیبال ایران در چارچوب هفته بیستم خود پیگیری خواهد شد و تیم پیکان در جدالی سخت میهمان گنبد است.

به گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، رقابت‌های لیگ برتر والیبال ایران فردا (چهارشنبه) با برگزاری ۶ مسابقه وارد هفته بیستم خود خواهد شد.

کار سخت پیکانی‌ها مقابل والیبالیست‌های گنبدی /ورامین به دنبال ثبیت صدرنشینی

در این هفته از رقابت‌ها تیم پیکان تهران کار سختی در دیدار مقابل تیم شهرداری گنبد خواهد داشت. گنبدی‌ها که این روز‌ها نتایج خوبی کسب نکرده اند و چند ناکامی را پشت سر گذاشتند، این هفته به دنبال شکست دادن پیکان و کسب یک برد خانگی خواهند بود. این موضوع کار یاران ترکاشوند را سخت خواهد کرد و بازی خوبی را رقم می‌زند.

در دیگر بازی هفته بیستم لیگ برتر والیبال تیم صدرنشین شهرداری ورامین در خانه میزبان تیم فولاد سیرجان ایرانیان خواهد بود. ورامینی‌ها برای بقا در صدر جدول و حفظ فاصله با حریفان خود به این پیروزی نیاز دارند.

تیم شهروند اراک در این هفته به مصاف خاتم اردکان خواهد رفت و عقاب نهاجا در مشهد میهمان پیام خراسان خواهد بود. ۲ تیم شهرداری تبریز و شهرداری ارومیه نیز در تبریز دربی آذری زبانان را برگزار خواهند کرد.

تیم کاله آمل در هفته بیستم در خانه و در سالن پیامبر اعظم شهر آمل به مصاف تیم درنا خواهد رفت. این در حالی است که تیم سایپا در هفته بیستم لیگ برتر والیبال استراحت خواهد داشت.

در جدول رده بندی مسابقات لیگ برتر والیبال تا پایان هفته نوزدهم تیم‌های شهرداری ورامین، پیکان تهران و خاتم اردکان به ترتیب در رده‌های اول تا سوم قرار دارند.

برنامه کامل دیدار‌های هفته بیستم رقابت‌های لیگ برتر والیبال

  • خاتم اردکان – شهروند اراک
  • شهرداری گنبد – پیکان تهران
  • پیام خراسان – عقاب نهاجا
  • شهرداری ارومیه – شهرداری تبریز
  • کاله مازندران – دورنا ارومیه
  • شهرداری ورامین – فولاد سیرجان ایرانیان

انتهای پیام/

در هفته بیستم لیگ برتر والیبال چه خواهد گذشت؟

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار