علیرضا شاه علی بازیکن جوان و مستعد تیم والیبال پیکان گفت: ورزشکاران پایه زحمت می‌کشند، اما در رسانه‌ها به آن‌ها پرداخته نمی‌شود.

علیرضا شاه علی والیبالیست جوان تیم والیبال پیکان تهران در گفت و گو با خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار کرد: من با تیم جوانان پیکان قهرمان لیگ برتر والیبال جوانان شدم و نقش کلیدی در قهرمانی تیم پیکان داشتم، ولی اصحاب رسانه حتی یک خبر از من نزدند. اگر خبرنگاران در بخشی از پوشش‌های خبری ورزش به ما جوان‌ها اندک نگاهی داشته باشند نشاط و انگیزه را به ما جوانان هدیه می‌دهند. نسل ما و خانواده هایمان را برای بازدید از خبر‌های ورزشی پایه که خبر‌های متعلق به ما جوانان و نوجوانان است به صفحه خبرگزاری‌ها باز می‌شود.

شاه علی در مورد حمایت‌های خانواده اش گفت: من خانواده پولدار و مفرحی ندارم و آن‌ها نمی‌توانند تمام مخارج ورزش مرا بدهند. جوانانی در والیبال ما هستند که پنج جفت کفش تمرین والیبال دارند، ولی من با یک جفت کفش تمرین می‌کنم و با پولی که از قرارداد هایم به دست می‌آورم کفاف خرج هایم را می‌دهم، ولی خانواده ام از لحاظ روانی خیلی حمایتم می‌کنند و وقتی مربیان ورزشی ام گفتند آینده خوبی در والیبال دارم خانواده ام همه جوره تا آنجایی که در توان داشتند پشتم درآمدند.

شاه علی در مورد وضع تحصیلش بیان کرد: در حال حاضر در دانشگاه مشغول به تحصیل می‌باشم و به خاطر اردو‌ها و مسابقات ورزشی مجبورم سر کلاس ها حاضر نشوم.

شاه علی در مورد استعدادیابی‌ در والیبال کشور گفت: خیلی از آکادمی‌های آموزش والیبال که وعد و وعید به خانواده‌ها می‌دهند فقط می‌خواهند جیب پدر و مادر‌ها را خالی کنند و در آخر هیچ کاری هم برای آموزش درست بازیکنان انجام نمی دهند و باید بگویم دلسوزی‌ها در نسل امروز کم شده و دیگر مربیانی که دلسوزان والیبال این کشور باشند کم یاب شدند و خیلی از استعداد‌های ورزشی امروز هدر می‌شوند. بازیکنان باید بدانند که برا موفقیت تنها زحمات خودشان است که نتیجه می‌دهد و آنان را به مقصد می‌رساند.

شاه علی در پایان افزود: فردا در راهپیمایی ۲۲ بهمن شرکت خواهم کرد و نشان خواهم داد جوانانی که امروز کمتر مورد توجه اصحاب رسانه هستند چه قدر به این وطن عشق می‌ورزند.


بیشتر بخوانید:

سرمربی تیم والیبال پیکان: انتخابات والیبال باید سال جاری برگزار شود

پیروزی آسان مدعیان در خانه / نامی‌نو از سد مبنا گذشت

ترکاشوند: در ست اول تمرکز کافی نداشیم/ شناخت ما از ارومیه کم بود


انتهای پیام/

اظهارات بازیکن تیم والیبال پیکان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار