هفته دهم لیگ برتر والیبال؛

پایان پیروزی‌های صدرنشین / پیکان ترمز ورامینی‌ها را کشید!

تیم والیبال پیکان تهران در هفته دهم لیگ برتر والیبال مقابل تیم صدرنشین به یک پیروزی ارزشمند دست پیدا کرد.

پایان پیروزی‌های صدرنشین / پیکان ترمز ورامینی‌ها را کشید! //// منتشر نشودبه گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، هفته دهم لیگ برتر والیبال ایران با برگزاری یک مسابقه حساس در خانه والیبال آغاز شد. جایی که دو تیم پیکان تهران و شهرداری ورامین از ساعت 16 مقابل هم به میدان رفتند.

این دیدار که در واقع نبرد تیم صدرنشین رقابت ها با حریف همیشگی‌اش بود، در پایان با برتری پیکانی ها به پایان رسید تا شاگردان رحمان محمدی راد بعد از مدت ها طعم شکست را بچشند و نوار پیروزی های خود را قطع شده ببینند.

تیم والیبال پیکان تهران در این مسابقه با حساب 3 بر یک مقابل تیم ورامین به برتری دست پیدا کرد و این در حالی بود که ست اول این مسابقه را به میهان خود  واگذار کرده بود.

در بازی دیگر هفته دهم لیگ برتر والیبال مردان ایران، تیم شهرداری ارومیه به نخستین برد خود بعد از هفته ها ناکامی دست پیدا کرد. تیم شهرداری ارومیه با هدایت ناصر شهنازی این هفته به مصاف تیم عقاب نهاجا رفت و با نتیجه 3 بر یک به پیروزی رسید.

دو تیم شهرداری تبریز و دورنای ورامین نیز در این هفته به مصاف هم رفتند و در یک بازی تماشایی و پایاپای با حساب 3 بر 2 به سود تبریز به کار خود پایان دادند.

تیم فولاد سیرجان نیز در هفته دهم رقابت های لیگ برتر والیبال به مصاف شهروند اراک رفت و در این بازی که میزبانی آن را نیز بر عهده داشت 3 بر یک به برتری رسید.

در مشهد تیم سایپا تهران با هدایت پیمان اکبری مقابل تیم پیام مشهد به میدان رفت. این بازی در نهایت با حساب 3 بر 2 به سود مشهدی ها تمام شد.

**نتایج کامل هفته دهم لیگ برتر والیبال به شرح زیر است:

فولاد سیرجان 3 – شهروند اراک یک

پیکان تهران 3 – شهرداری ورامین یک

شهرداری تبریز 3 – دورنای ارومیه 2

شهرداری ارومیه 3 – عقاب نهاجا یک

پیام خراسان 3 - ساپیا تهران 2

گفتنی است دیدار ششم هفته دهم لیگ برتر والیبال ایران روز جمعه در گنبد و بین دو تیم شهرداری گنبد و کاله آمل برگزار خواهد شد.


بیشتر بخوانید:

موسوی: روز‌های خوشی برای والیبال پیش‌بینی نمی‌کنم

نماینده والیبال ایران و نبرد با غول‌های جهان/ دوشنبه آغاز رقابت اردکانی‌ها

ورامین با شکست سایپا صدرنشین ماند / ارومیه کماکان در حسرت پیروزی


انتهای پیام/

در هفته دهم لیگ برتر والیبال چه گذشت؟

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار