هفته دوم لیگ برتر والیبال بانوان ایران در حالی پیگیری شد که تیم ذوب آهن اصفهان موفق شد در حساس‌ترین دیدار هفته پیکان را مغلوب کند.

پیروزی سخت ذوب‌آهن در نبرد حساس هفتهبه گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، هفته دوم هفدهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر والیبال بانوان عصر امروز در شهرهای اصفهان و تهران پیگیری شد.

در اصفهان دو مسابقه برگزار شد که حساس‌ترین دیدار این هفته را دو تیم پیکان و ذوب آهن در سالن ملت شهر اصفهان برگزار کردند. پیکانی‌ها که مدافع عنوان قهرمانی این رقابت‌ها هستند در این مسابقه مقابل سرسخت ترین رقیب خود یعنی تیم ذوب آهن مغلوب شدند. تیم پیکان در این دیدار با حساب 3 بر 2 مغلوب میزبان خود شد.

تیم پیکان در ست اول این مسابقه با حساب 25 بر 21 مغلوب ذوب آهن شد اما در ست دوم با اختلاف فاحش و با نتیجه 25 بر 11 به برتری رسید. ست سوم این مسابقه با نتیجه 25 بر 20 به سود ذوب آهن تمام شد و در ست چهارم پیکانی‌ها 25 بر 18 برنده شدند تا بازی به ست پنجم کشیده شود. در ست پنجم در حالی که شاگردان فریبا صادقی از حمایت هواداران خود بهره می‌بردند، تیم پیکان با حساب 15 بر 10 مغلوب ذوب آهن شد تا این بازی در نهایت به سود سبزپوشان ذوب آهن تمام شود.

در دیگر بازی این هفته از مسابقات تیم تازه وارد نامی نو که برخی ستاره های والیبال بانوان مانند شکوفه صفری و شبنم علیخانی را در اختیار دارد در اصفهان میزبان تیم شهرداری سمنان بود که در این بازی به پیروزی 3 بر صفر رسید تا اولین برد خود در این رقابت‌ها را کسب کند. نامی نو در هفته نخست این مسابقات مقابل پیکان مغلوب شده بود.

تیم توپکا بابلسر در سومین بازی این هفته از لیگ برتر والیبال مقابل تیم تجارت مبنا که از بازیکنان تیم ملی امید بهره می بردبه میدان رفت و موفق شد در این بازی 3 بر صفر به پیروزی رسیده و برنده این مسابقه باشد.

**نتایج کامل هفته دوم لیگ برتر والیبال بانوان به شرح زیر است:

ذوب آهن اصفهان 3 – پیکان تهران 2

تجارت مبنا کاسپین صفر – توپکا بابلسر 3

نامی نو اصفهان 3 – شهرداری سمنان صفر


بیشتر بخوانید:

ورامین با شکست سایپا صدرنشین ماند / ارومیه کماکان در حسرت پیروزی

کاله میهمان شاگردان ترکاشوند/ جدال سخت صدرنشین در ورامین

مدافع عنوان قهرمانی با پیروزی آغاز کرد


انتهای پیام/

هفته دوم لیگ برتر والیبال بانوان برگزار شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.