هفته اول  لیگ برتر والیبال بانوان در حالی برگزار شد که تیم پیکان (قهرمان فصل قبل) با پیروزی آغاز کرد.

مدافع عنوان قهرمانی با پیروزی آغاز کردبه گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، لیگ برتر والیبال بانوان کشور عصر امروز (پنج شنبه) با برگزاری 2 مسابقه آغاز شد و هفته نخست خود را پشت سر گذاشت.

در تهران و در سالن فدراسیون والیبال از ساعت 15 دو تیم پیکان تهران و نامی نو اصفهان مقابل هم به میدان رفتند. پیکانی ها با هدایت میترا شعبانیان به لیگ برتر والیبال قدم گذاشته اند و بعد از قهرمانی در دور قبلی این مسابقات دومین فصل حضورشان در این رقابت‌ها را تجربه می‌کنند. نامی نو اما تیم تازه وارد لیگ برتر و دومین تیم اصفهانی حاضر در لیگ امسال است. دیگر تیم اصفهانی تیم ذوب آهن است که همواره پای ثابت مسابقات لیگ برتر والیبال و از مدعیان به شمار می‌رود.

تیم پیکان در هفته نخست مسابقات لیگ برتر والیبال که هفدهمین دوره خود را از امروز آغاز کرد مقابل تیم نامی نو با نتیجه 3 بر صفر به برتری رسید تا آغاز مقتدرانه ای در این فصل داشته باشد.

در دیگر دیداری هفته نخست این رقابت ها تیم های شهرداری سمنان و مبنا تجارت کاسپین در سمنان به مصاف هم رفتند که برنده این مسابقه تیم مبنا تجارت کاسپین بود. سمنانی ها در این مسابقه خانگی 3 بر یک مغلوب حریف خود شدند.

سومین مسابقه هفته نخست لیگ برتر والیبال ایران نیز روز یکشنبه از ساعت 14 در سالن ملت شهر اصفهان و بین دو تیم ذوب آهن اصفهان و توپکا بابلسر برگزار خواهد شد.

**نتایج کامل هفته نخست لیگ برتر والیبال بانوان به شرح زیر است:

پیکان تهران 3 – نامی نو اصفهان صفر

شهرداری سمنان یک – مبنا تجارت کاسپین 3


بیشتر بخوانید:

شکست پیکان در خانه/ شگفتی‌سازی اراک مقابل خاتم

لیگ برتر والیبال بانوان قرعه‌کشی شد/ 6 تیم تازه وارد

غیبت مشکوک یک رئیس فدراسیون بازنشسته در اجلاس جهانی مکزیک


انتهای پیام/

هفته اول  لیگ برتر والیبال بانوان برگزار شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار