موسوی با تأکید بر اینکه منابع تملک خانه نیما تخصیص یافته گفت: اگر مالک همراهی کند تا قبل از عید قرارداد خرید خانه تنظیم می‌شود.

تنظیم قرارداد خرید خانه نیما تا قبل از نوروز ۹۸ / منابع تملک تخصیص یافته استسید حمید موسوی شهردار منطقه یک شهرداری تهران در گفتگو با خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، با بیان اینکه منابع تملک خانه نیما یوشیج تخصیص داده شده گفت: اگر مالک همراهی کند تا قبل از نوروز ۹۸ قرارداد خرید خانه تنظیم خواهد شد.

بیشتر بخوانید؛ دستور خرید خانه نیما یوشیج صادر شد

موسوی افزود: شهردار تهران به سازمان زیباسازی دستور داده تا متولی تأمین اعتبارات تملک این خانه شود.

وی با بیان اینکه شهرداری منطقه کار‌های اداری این خانه را پیگیری می‌کند، اظهار کرد: ما اقدامات کارشناسی ملک و مذاکرات اولیه را انجام می‌دهیم تا هر چه سریعتر این خانه را تملک کنیم و در حال حاضر مشغول اقدامات کارشناسی هستیم.

موسوی با بیان اینکه مذاکرات اولیه با مالکین در حال انجام است، افزود: از آن جایی که ملک متعلق به شخص حقیقی است، امیدواریم بتوانیم با مالک به توافق برسیم.

وی در خصوص قیمت این خانه گفت: ملاک تصمیم‌گیری نظر کارشناس دادگستری است که باید قیمت زمین را تعیین کند تا هم منافع مالک تأمین شود و هم اینکه این خانه دارای ارزش فرهنگی در اختیار شهروندان قرار گیرد.

انتهای پیام /

وضعیت خانه نیما یوشیج تا پایان سال مشخص می‌شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
United States of America
ناشناس
۱۰:۰۱ ۲۹ بهمن ۱۳۹۷
یه پیشنهاد:
فرض کن این خونه تنها 4 میلیون تومن باشه جای خریدش پولشو چه میدونم مثلا بین هزار نفر تقسیم کنید به هر نفر 4000 تومن میرسه، حداقلش اینه 1000 نفر اگه شب گشنه باشن سیر میشن، شاید هم همون 4000 تومن یک نفر رو از مرگ نجات داد.
آخرین اخبار