ضرغامی گفت: شیوه نامه‌ای در خصوص رنگ آمیزی در شهر برای شهرداران مناطق ارسال شده که باید طبق آن تصمیم‌گیری کنند.

کاظمی / ارسال شیوه نامه رنگ‌آمیزی در شهر برای شهرداران مناطقبه گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، فرزین ضرغامی رئیس سازمان زیباسازی شهرداری تهران در نشست خبری که امروز (شنبه ۱۱ اسفند ماه) به مناسبت فرا رسیدن سال جدید در معاونت اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران برگزار شد، اظهار کرد: سازمان زیباسازی برای سال جدید چند اقدام انجام داده است که از آن جمله برنامه‌ریزی برای توجه به وضعیت رنگ‌آمیزی در سطح شهر تهران است.

وی افزود: مقرر شده است که مناطق شهرداری در حوزه رنگ اقداماتی را انجام دهند، بر همین اساس شیوه نامه‌ای را تنظیم کردیم و آن‌ها باید در این حوزه طبق شیوه نامه عمل کنند.

ضرغامی تصریح کرد: یک شورایی را برای مناطق ۲۲ گانه تشکیل دادیم که شهرداران مناطق باید اقدامات خود در حوزه رنگ را با هماهنگی این شورا انجام دهند.

رئیس سازمان زیباسازی شهرداری تهران در خصوص دیوار نگاره‌های شهری ادامه داد: یک جلسه مشترک بین زیباسازی و بنیاد شهید برگزار شد و تا قبل از عید برخی از تصاویر شهدا ساماندهی و مرمت خواهند شد.

وی با بیان اینکه برای دیوار نگاره‌های شهری مسابقه‌ای برگزار شد و ۶۶۲ شرکت‌کننده در آن شرکت کردند، گفت: در مجموع یک هزار و ۳۱۲ طرح ارائه و ۹۰ طرح هم انتخاب شده‌اند.

رئیس سازمان زیباسازی شهرداری تهران تصریح کرد: در اقدامی دیگر فراخوانی را بین گرافیست‌ها اعلام کردیم که ۳۰ نفر شرکت کردند و آثار خود را ارائه دادند و در نهایت ۲۸۳ طرح تهیه و ۶۰ طرح را هم داوران انتخاب کردند تا در ایام نوروز در شهر تهران اکران شوند.

انتهای پیام /

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار