مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد

انجام بیش از ۹۸ درصد فعالیت‌های سوادآموزی در کهگیلویه و بویراحمد بصورت برون سپاری

مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد گفت: بیش از ۹۸ درصد فعالیت‌های سوادآموزی در کهگیلویه و بویراحمد بصورت برون سپاری انجام می‌شود.

انجام بیش از ۹۸ درصد فعالیت‌های سوادآموزی در کهگیلویه و بویراحمد بصورت برون سپاریبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج ، هادی زارع پور مدیرکل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد در نشست کار گروه واگذاری فعالیت‌های سوادآموزی گفت: بیش از ۹۸ درصد فعالیت‌های سوادآموزی در کهگیلویه و بویراحمد بصورت برون سپاری انجام می‌شود.

وی افزود: فعالیت‌های سوادآموزی در ۳ دوره سوادآموزی، انتقال و تحکیم از طریق واگذاری به مؤسسات و تشکل‌های مردم نهاد انجام می‌شود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: این فعالیت‌ها از طریق واگذاری به ۱۰ مؤسسه و تشکل‌های مردم نهاد در طول سال انجام و ۲ درصد باقی مانده با مشارکت برخی معلمان محقق می‌شود.

وی گفت: در قالب این واگذاری فعالیت ۱۶ مرکز یادگیری محلی نیز واگذار شده است.

معاون سوادآموزی آموزش و پرورش استان هم گفت: بیش از ۹۳ درصد حجم واگذاری برای جذب بی سوادان در استان به میزان ۵ هزار و ۱۰۰ نفر محقق شده است.

سید حمدالله خواهش نیک  افزود: پوشش دوره‌های تحکیم و انتقال در استان کهگیلویه و بویراحمد ۱۰۰ درصد است.

وی گفت: هم اکنون اسامی بی سوادان ۱۰ تا ۶۰ سال عشایر در اختیار شهرستان‌ها قرار گرفته وبه محض باز شدن سامانه ثبت نام از آن‌ها آغاز خواهد شد.

معاون سوادآموزی آموزش و پرورش استان گفت: براساس قرارداد با مؤسسات برای سوادآموزان از ۳ تا ۲۱ سال روز در ماه بیمه واریز می‌شود.

 

 انتهای پیام/غ

واگذاری دوره های سواد آموزی به موسسه ها و تشکل های مردمی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.