بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس گفت: خداروشکر موفق شدیم در یک بازی سخت و درگیرانه ۳ امتیاز بازی را بگیریم از هوادارانمان که در این سرما به ورزشگاه آمدند تا ما را حمایت کنند تشکر می‌کنم.

خلیل زاده: بازی سخت درگیرانه ای بود/ مگر می شود در همه ی بازی ها داور اشتباه کند؟به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، شجاع خلیل زاده مدافع تیم فوتبال پرسپولیس تهران بعد از پیروزی مقابل استقلال خوزستان در ورزشگاه آزادی در مورد این دیدار گفت: خداروشکر موفق شدیم در یک بازی سخت و درگیرانه 3 امتیاز بازی را بگیریم از هوادارانمان که در این سرما به ورزشگاه آمدند تا ما را حمایت کنند تشکر می کنم، امیدوارم این همراهی تا آخر فصل ادامه داشته باشد و ما نیز با قهرمانی بتوانیم آنها را شاد کنیم. 

او در مورد صحنه ای که با یکی از بازیکنان استقلال درگیر شد گفت: من اگر بچه داشتم آن بنده خدا الان هم سن بچه ی من بود. او اصلا در حدی نیست که بخواهم جوابش را بدهم. اگر بددهنی کنی خوب طبیعی است که یک چیزی می شنوی، می خواست چیزی نگوید تا من هم جوابش را ندهم. این بازیکن استقلال در چندین صحنه بازیکنان ما را از قصد زد. زانوی من سر ضربه ی بی دلیل او ورم کرده است.

او در مورد صحنه های مشکوک داوری این دیدار و حواشی به وجود آمده در چند وقت اخیر گفت: در یک صحنه بازیکن استقلال خوزستان با آرنج به پشت من ضربه زده است، خود بازیکن حریف می گوید من خطا کرده ام بعد داور محترم می گوید خطا نبود.  الان تیم ما ضرر کند چه کسی پاسخگو است؟ همه می گویند اشتباه داوری جزئی از فوتبال است اما مگر می شود در همه ی بازی ها داور اشتباه کند؟ من لبم خونریزی کرده است افتاده ام روی زمین داور می خندد، مگر می شود چنین چیزی؟ آخر فصل پرسپولیس به خاطر یک 3 امتیاز کمتر قهرمان نمی شود به خاطر چی؟ ضعف داوری. مگر چنین چیزی امکان دارد؟!

او در مورد داوری ها ادامه داد: آن از بازی با فولاد خوزستان، الان هم که این بازی اینگونه. صحنه ی خطا روی علیپور صد در صد خطا بود اما داور نگرفت. صحنه ای که روی من اتفاق افتاد هم صد در صد خطا بوده است. مگر می شود بازیکن بدون توپ روی هوا مرا بزند و داور خطا نگیرد. 

خلیل زاده در مورد کارت زردی که به خاطر اعتراض گرفت گفت: من نمی فهمم الان اعتراض کنیم محروم می شویم، الان یک کارت به من داده است، بازی بعد اگر محروم شوم چه کسی جواب می دهد؟ شما اگر جای من بودید آن توپ وارد دروازه تان می شد چه کار می کردید؟ شما هم قطعا به داور اعتراض می کردید. 

شجاع در مورد کسانی که با پرچم ژاپن به ورزشگاه می آیند گفت: فکر کنم پرچم ژاپن را دوست دارند امیدوارم یک سفر به این کشور داشته باشند شاید فینال آسیا را هم دیدند. 


بیشتر بخوانید: 

 خلیلی: وضعیت پرسپولیس هر روز بهتر از دیروز می‌شود/ صدور بیانیه نشان دهنده ناراضی بودن باشگاه‌ها است

پرسپولیس ۲- استقلال خوزستان ۰/ پیروزی آسان شاگردان برانکو مقابل آبی‌های جنوب

خوردبین: بهتر است باز هم یک خارجی سرمربی تیم ملی ایران شود/ پرسپولیس بهترین تیم برای برانکو است


انتهای پیام/

صحبت های خلیل زاده بعد از پیروزی مقابل استقلال خوزستان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار